Weer helemaal klaar voor een nieuw seizoen! Na vandaag een bijzondere mijlpaal te hebben behaald (zie de twee laatste foto's!)
In 2012 en tot maart 2013 zijn de volgende modificaties gedaan:
- Nieuwe Spoon remschijven voor
- Nieuwe Spoon Progressive Springs rondom (net iets stugger)
- Tegiwa 4-2-1 spruitstuk
- Energy Motor inserts (minder beweging motorblok, voor spruitstuk)
- Katvervanger
- Bride verlaagde stoelrails (-5cm), in combinatie met OEM rode Recaro’s
- Nieuw OEM logo achter (begon wat roze uit te slaan)
- Set nieuwe Honda wielmoeren rondom (staat weer zo netjes)
- Kleppendeksel en stabilisatorstang laten opknappen (RobertoVTI)
- Nieuwe Honda OEM EK9 middendemper (dacht dat er een rammeltje in zat)
- Set Honda OEM EK9 koplampen (de oude begon zo’n lichte waas op te komen)
Deze upgrades passen binnen mijn plannen met de auto: optisch alles origineel houden, alles in perfecte staat houden en onderhouds (prestatie) verbeteringen doorvoeren zolang het de looks niet veranderd (zoals de Spoon veren, remmen, stoelrails).
Hieronder de foto's:
Nieuw spruitstuk:
Nieuwe OEM Honda EK9 middendemper:
Nieuwe Spoon remschijven:
Nieuwe Spoon Progressive Springs:
Nieuw OEM Honda Type R logo achter
Het oude en nieuwe logo!
De OEM Honda EK9 wielmoeren, per stuk verpakt
Bride RO type stoelrails i.c.m. de OEM Recaro's:
Monteren van de nieuwe stoelrails (Thanks to Dick!)
De stoel op de voorgrond zit lager dan achter (nog OEM rails)
De OEM velgen weer terug met zomerbanden:
Kleppendeksel en stabilisatorstang opgeknapt (dank aan Roberto_VTI!)
Nieuwe OEM Honda EK9 koplampen
Inclusief nieuw logo!
Tot slot, de foto's van de mijlpaal die ik vandaag behaalde:
Groeten,
John