civic2002 wrote:mijn verloofde heeft haar civic 1.8 sport ingeruild op een hele mooie FN2 champion white van 2010 met maar 5700 km.morgenavond kunnen we hem ophalen.heb even snel al foto's gemaakt voor een sneakpeak,meerdere foto's volgen nog uiteraard.
gr vico
Dat is zeker mooi! En uniek, want zoveel FN2 championship white edition zijn er niet in Nederland. Had deze trouwens ook nog nergens online gezien Geniet ervan!
dank je,maar die van jou is ook mooi.ik heb hem nu ook een keer in het echt gezien.zag trouwens die van sebas ook van de week twee keer.
een keer bij profile en daarna bij honda actief.
ben alleen vergeten bij gespot te plaatsen.
Ook mijn vrouw was verliefd op deze auto toen ze onze DC2 bij Actief weer ophaalde... Volgens mijn vrouw heeft ze jou de deal zien sluiten.... Gefeliciteerd met de aankoop, dikke bak heur!
civic2002 wrote:mijn verloofde heeft haar civic 1.8 sport ingeruild op een hele mooie FN2 champion white van 2010 met maar 5700 km.morgenavond kunnen we hem ophalen.heb even snel al foto's gemaakt voor een sneakpeak,meerdere foto's volgen nog uiteraard.
gr vico
Dat is zeker mooi! En uniek, want zoveel FN2 championship white edition zijn er niet in Nederland. Had deze trouwens ook nog nergens online gezien ]
dank je,klopt er zijn er heeeel erg weinig van.we hadden een paar dagen eerder al in een zwarte fn2 gereden maar die was van 2008 en had 62000 km maar die verhouding klikte niet zo met prijs en 2 jr ouder.De volgende dag belde de verkoper ons dat hij bezig was met een CW en dat het voor beide gunstiger was omdat het bj het zelfde was.Dus wij hadden eerste keus en uiteraard gelijk gezegt we kopen hem.dus ze hadden al geen tijd meer om hem op internet te zetten.de zelfde dag was ik daar al geweest maar de baas zei nog niks dat hij hem al had geregeld.en later in de middag belde hij mij om te zeggen dat hij hem had staan.
Ook mijn vrouw was verliefd op deze auto toen ze onze DC2 bij Actief weer ophaalde... Volgens mijn vrouw heeft ze jou de deal zien sluiten.... Gefeliciteerd met de aankoop, dikke bak heur!
Lakstift besteld voor krasje achterop>!? 8)
klopt, ik had haar nog gezien en mark zei nog hij is net zo mooi wit als jou integra.Ja er zat een heel klein plekje aan de binnenkant van de kofferbak/bovenkant bumperrand.maar daar zie je nu niks meer van gelukkig.ik had jouw integra een dag eerder al gespot bij profile.
Nu rijdenwe samen Type R kan niet beter toch.zeggen ze tenminste niet meer tegen mij van dat is toch de zelfde auto.dat zeiden ze heel vaak toen ze de FK2 had.maar een echte honda kenner die ziet het verschil wel.