Honda Hybid TYPE-R

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
slydawg

Post by slydawg »

Niet omdat iets "oud" is telt het niet meer mee, kijk maar naar de Top Gear test van de McLaren vs Veyron.

Maar wat de hot hatch van Honda betreft hebben jullie gelijk.
micronsil

Post by micronsil »

Ik denk dat we op antwoord van honda moeten wachten tot ergens 2014.

Ik denk niet dat honda voor die tijd weer met een snelle auto zal komen :(
Tenck

Post by Tenck »

back on topic: dit is een simpele kwestie van vraag en aanbod. Ik geef die dealer groot gelijk. Als jij 2000 euro extra marge ergens op kan verdienen door er een paar stickers op te plakken ben je gek dat niet te doen. "Nee sorry, hou je 2k maar, want die stickers plak ik er niet op". Als bedrijf zijnde moet je daar gewoon op inspringen, ook al denk je er persoonlijk anders over.

Persoonlijk zou ik trouwens zoiets noooooit kopen, Oranjeboom blijft Oranjeboom ook al plak je er een Jupiler etiket op.
Jo&

Post by Jo& »

Wat een vergelijking... een auto met bier haha!
Tenck

Post by Tenck »

Jo& wrote:Wat een vergelijking... een auto met bier haha!

Zijn toevallig twee dingen die mij erg interesseren :wink:
Stéphane

Post by Stéphane »

LOL @ Tenck :D Dan wordt het maar weer eens tijd om een biertje te doen :D

Overigens vind ik dit Type R logo plakken vergelijkbaar met mensen die van die nep-merkkleding dragen.
Jo&

Post by Jo& »

Stéphane wrote:LOL @ Tenck :D Dan wordt het maar weer eens tijd om een biertje te doen :D

Overigens vind ik dit Type R logo plakken vergelijkbaar met mensen die van die nep-merkkleding dragen.

Nep-merkkleding is erger. Die mensen sponsoren illegale praktijken die vaak veel verder gaan dan kleding vervalsen.

Ik loop nog liever in een shirtje van H&M of de Hema dan een nep-merk shirt.
Tenck

Post by Tenck »

Stéphane wrote:LOL @ Tenck :D Dan wordt het maar weer eens tijd om een biertje te doen :D

Eerst even bier drinken op Lowlands :) .
DH

Post by DH »

Jo& wrote:
"Stéphane":15veiv7a wrote:LOL @ Tenck :D Dan wordt het maar weer eens tijd om een biertje te doen :D

Nep-merkkleding is erger. Die mensen sponsoren illegale praktijken die vaak veel verder gaan dan kleding vervalsen.
[/quote:15veiv7a]

En de Club kleding?
Bij mij staat er geen Honda in m`n kraag.
Verhandelen jullie kleding met honda emblemen en betalen jullie er belasting voor?
Criminal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :wink:

Demian.
Locked