Daar ben ik ook bang voor. Dat is ook weer niet leuk. Wat is er precies te doen op die dag zelf want als ik het zo lees is het meest interessante op zaterdag?
mr. X wrote:Uhm, heb even het hele topic doorgelezen maar de 18e (zondag) is de daadwerkelijke meeting. Rijden er ook mensen op die dag zelf daar naartoe? Zaterdag moet ik gewoon werken en was niet van plan te overnachten ivm verdere voorbereidingen voor mijn vakantie en een feest maaruhm.. in mijn uppie is ook weer zoiets! Knallen in je remie op de autobahn.. jeej :lol:
Wij zitten nog te twijfelen om te gaan of niet. Is volgens routeplanner 6uur en 10 min rijden voor ons. Heb het al een keer in 4,5 uur rijden enkele reis gedaan met de S2K (inclusief tanken=1x tanken bij wegrijden, 1x onderweg en 1x toen we daar aankwamen). Maar ja om dat heen en terug te rijden op een dag zie ik niet zo zitten.
Ja zondag is inderdaad de meeting. Ik ga wel al zaterdag. Wil de Rikster niet shotgun?
Zaterdag is de tour, dus dat is wel erg leuk. Zondag komen alle NSXen bij elkaar en kun je de Ring op. Die wordt voor 30 minuten afgesloten voor Honda rijders.
on saturday 17-july, there is VLN-longdistance-cup on the nordschleife and no touristdrive . on sunday from 8am to 7pm everyone can drive on the nordschleife for 40 euro 30 min long. only in this conditions. after the open run for everyone the whole nordschleife will be closed AND ONLY THE PARTICIPANTS OF IMPORTFEVER MAKE A LAP; IN FRONT OF ALL ALL NSX;. we will have 2 points to stop on the nordschleife to make photos. (as 2008 ringfest) (the other cars from importfever are behind the flock of us)
Jo& wrote:Wij zitten nog te twijfelen om te gaan of niet. Is volgens routeplanner 6uur en 10 min rijden voor ons. Heb het al een keer in 4,5 uur rijden enkele reis gedaan met de S2K (inclusief tanken=1x tanken bij wegrijden, 1x onderweg en 1x toen we daar aankwamen). Maar ja om dat heen en terug te rijden op een dag zie ik niet zo zitten.
Huh hoe kom je daarbij?
Het is net ietsje meer dan 300 km.
Vanuit omgeving R'dam is het hooguit 3 uur / 3,5 uur rijden.
Of vertrek je soms in UK?
Voor 1 dag is het een redelijke afstand. Naar Maastricht zal een uurtje of 2 zijn en de tour naar de ring in colonne zal toch ook wel wat tijd in beslag nemen in tegenstelling dan wanneer je er solo heen rijdt. Maar dat wordt wel gaaf lijkt me !
Als je dezelfde dag retour gaat kun je solo direct naar het noorden rijden en de A15 afknallen, sta je in 3,5 uur weer in Rotterdam.
Lijkt me niet zo'n issue als je in je Honda zit of is ie voor show in de garage ? :P
Trouwens verder nog mensen die uit omgeving Rotterdam naar deze meet gingen ? Wellicht leuk om af te spreken en samen op te rijden richting Maastricht zaterdag.
( Hoop trouwens niet dat ik een lekke peer krijg dat weekend want ben gisteren me wielmoersleutel verloren....baal ik van medommezelf zeg :lol: )
Is er ene van Honda set...en die zijn vrij uniek heb ik me laten wijsmaken dus 0% kans Reeds Honda gevraagd nieuwe te bestellen, hoop dat dat beetje vlot geleverd kan worden. over 3 weken Zandvoort en dan moeten ze er hoe dan ook vanaf Maar voor nu ff beetje stressie :S
[quote="Sincx"]Is er ene van Honda set...en die zijn vrij uniek heb ik me laten wijsmaken dus 0% kans Reeds Honda gevraagd nieuwe te bestellen, hoop dat dat beetje vlot geleverd kan worden. over 3 weken Zandvoort en dan moeten ze er hoe dan ook vanaf ]
Die zit er bij mij ook op :roll:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
"Jo&":3gor92eb wrote:Wij zitten nog te twijfelen om te gaan of niet. Is volgens routeplanner 6uur en 10 min rijden voor ons. Heb het al een keer in 4,5 uur rijden enkele reis gedaan met de S2K (inclusief tanken=1x tanken bij wegrijden, 1x onderweg en 1x toen we daar aankwamen). Maar ja om dat heen en terug te rijden op een dag zie ik niet zo zitten.
Huh hoe kom je daarbij?
Het is net ietsje meer dan 300 km.
Vanuit omgeving R'dam is het hooguit 3 uur / 3,5 uur rijden. Of vertrek je soms in UK?[/quote:3gor92eb]
Oh ik wist het adres niet, dus heb gewoon Nurnberg in getypt. Zal ff wat preciezer gaan kijken ops:
Voor diegene die het weekendje weg gaan alvast heel veel plezier!
Ik baal enorm dat ik er niet bij kan zijn...
Dan plan ik maar een dagtripje in m'n vacantie naar de ring :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden