Toyo R1R
ITR1689 wrote:ITR staat een tijdje stil, ben meer met de S2K bezig. Ik mis een S2K club in NL.
Ik ben op zoek naar RE-11S voor de S2K. De prijzen niet laag:
http://www.nengun.com/bridgestone/potenza-re-11s
Ken
Dat wordt aftikken joh?!
ITR1689 wrote:Martin.O wrote:maarten,die bridgestone 555 heeft/had een oude racevriend van ons Ken maar na een rondje zolder nooit meer wat van gehoord
Hoi Martin/Maarten, die RE-55S is echt super, keiharde wangen, warmt snel op, heel veel grip op droog EN nat, maar helaas kan ik het niet bewijzen want ik kan niet zo goed rijden.....![]()
De opvolger RE-11S schijnt nog beter te zijn.....
:zwaaien: Ken jochie ik dacht dat je onder een steen gekropen was :lol:
hoe is het met je ITR en ik zie je nergens meer op een evenement
over de banden:als ik de 16inch velgen van wilco had gekocht dan had ik er de RE 01R of de RE 11 genomen
Maarten : je moet een keer beginnen met racen en dan kan ik een book a track iedereen aanbevelen en over onze banden setup spreek ik je nog wel want zoveel kan ik niet typen
Wat een teksten Martin!! :lol:
Je kunt ook meedoen met de NSX Club Zwitserland. Zij hebben ook een mooi programma.
March 31st Circuit du Nürburgring (Nordschleife) (D)
May 14th Circuit du Salzburgring (A)
July 15th Circuit de Dijon-Prenois (F)
August 6th – 7th Circuit Bugatti Le Mans (F) organised by le Porsche Club Genève
September 3rd-4th Circuit Enzo and Dino Ferrari à Imola (I)
September 16th – 17th Circuit de Dijon-Prenois (F)
October 30th Circuit de l’Anneau du Rhin (F)
November 21st - 22nd NSX FIESTA 2010 in Suzuka (J) to celebrate the 20th anniversary of the NSX, with a nice program to travel and visit Japan during 10 days
Het is wel duur, maar je rijdt dan wel bijna alleen. Het varieert tussen de 300.- en 600.-
l'Anneau du Rhin is 300.- en is ongeveer 700km rijden vanaf Amsterdam. Dijon-Prenois is EUR 400.- en ook ongeveer 700km rijden vanaf Amsterdam. Dijon is een kort circuit met veel hoogte verschil. Heel erg mooi!
Je kunt ook meedoen met de NSX Club Zwitserland. Zij hebben ook een mooi programma.
March 31st Circuit du Nürburgring (Nordschleife) (D)
May 14th Circuit du Salzburgring (A)
July 15th Circuit de Dijon-Prenois (F)
August 6th – 7th Circuit Bugatti Le Mans (F) organised by le Porsche Club Genève
September 3rd-4th Circuit Enzo and Dino Ferrari à Imola (I)
September 16th – 17th Circuit de Dijon-Prenois (F)
October 30th Circuit de l’Anneau du Rhin (F)
November 21st - 22nd NSX FIESTA 2010 in Suzuka (J) to celebrate the 20th anniversary of the NSX, with a nice program to travel and visit Japan during 10 days
Het is wel duur, maar je rijdt dan wel bijna alleen. Het varieert tussen de 300.- en 600.-
l'Anneau du Rhin is 300.- en is ongeveer 700km rijden vanaf Amsterdam. Dijon-Prenois is EUR 400.- en ook ongeveer 700km rijden vanaf Amsterdam. Dijon is een kort circuit met veel hoogte verschil. Heel erg mooi!
- vtec vince
Ik heb sinds een paar dagen de Toyo R1R op de auto liggen, en wil even de plus en min punten op een rij zetten.
Plus punten:
- Veel grip.
- Ligt heel strak op de weg.
- Presteerd uitstekend in regen.
Min punten:
- Neemt veel zooi de wielkasten in (dat hoor je).
- Prijs.
Ik heb tot nu toe nog weinig nadeligheid kunnen ontdekken aan deze banden, lawaai in de auto van de banden is minimaal tot niks. En ze geven voldoende grip. Wat ze doen bij wat extremer rij gedrag durf ik nog niet te zeggen.
Groetjes,
Plus punten:
- Veel grip.
- Ligt heel strak op de weg.
- Presteerd uitstekend in regen.
Min punten:
- Neemt veel zooi de wielkasten in (dat hoor je).
- Prijs.
Ik heb tot nu toe nog weinig nadeligheid kunnen ontdekken aan deze banden, lawaai in de auto van de banden is minimaal tot niks. En ze geven voldoende grip. Wat ze doen bij wat extremer rij gedrag durf ik nog niet te zeggen.
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Als het om de prijs gaat kan je eens bij ons kijken. Wij zijn een stuk goedkoper dan de rest met R1R. (geen reclame, puur als advies!)
Er rijden ondertussen veel klanten van ons met de R1R, paar deden er mee aan Time Attack, andere rijden met 400+ FWD Civics.. Niets dan lof van beide partijen, ze grippen echt debiel en slijten niet veel harder dan een zomer-sport band.
Er rijden ondertussen veel klanten van ons met de R1R, paar deden er mee aan Time Attack, andere rijden met 400+ FWD Civics.. Niets dan lof van beide partijen, ze grippen echt debiel en slijten niet veel harder dan een zomer-sport band.