Dimer wrote:Dit is gewoon voor wie er met ons meegaat en wat mij betreft kom je er gewoon bij staan. Bart staat er ook tussen met z'n kappersauto :lol:
Dimer wrote:Dit is gewoon voor wie er met ons meegaat en wat mij betreft kom je er gewoon bij staan. Bart staat er ook tussen met z'n kappersauto :lol:
baRt wrote:vertel mij nou maar gewoon hoe laat ik bij Maarten moet zijn...
Dat moet ik nog even met Maarten afstemmen. Ik laat het je wel weten :wink:
Laat mij het dan ook even weten
Ik vind alles prima guys. Als het goed weer is neem ik de DC2 als het slecht weer is pak ik de EJ9 of rij ik met iemand mee. Ik kom hoe dan ook!
Dimer volgende week zondag, gaat dat door?
Lijkt me prima Jurgen.
Vanaf ons huis is het 53 km en daar zou 40 min op gereden worden en de parkeerplaats die jij bedoelt is nog geen2 min rijden van mijn huis.
Geen idee hoe laat iedereen daar bij elkaar komt. Is er een richt tijd? Kan die nergens terug vinden in het topic.
Bart haak jij hier in de buurt aan?
Vincent, wij komen over de A59 dus we zouden een tijd af kunnen speken om jou ook ergens op te pikken.
mr. X wrote:Lijkt me prima Jurgen. Vanaf ons huis is het 53 km en daar zou 40 min op gereden worden en de parkeerplaats die jij bedoelt is nog geen2 min rijden van mijn huis. Geen idee hoe laat iedereen daar bij elkaar komt. Is er een richt tijd? Kan die nergens terug vinden in het topic.
Bart haak jij hier in de buurt aan? Vincent, wij komen over de A59 dus we zouden een tijd af kunnen speken om jou ook ergens op te pikken.
Dan zouden we een groep van 4 man hebben.
11.00/11.15 bij de texaco daaro staat 1 pag terug.dus rond 10.00 bij de parking onderin afspreken dan?
Haha ja ja je was hartstikke duidelijk, althans ik ken de situatie daar als geen ander.
Zowel voor jou als voor mij valt het op de route daar naartoe. Ik zal je zo even mijn nummer pb-en voor het geval dat. Moet jij trouwens niet een mooie foto posten in je voorstel topic? :wink: