Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Sat Aug 22, 2009 7:35 pm
Tejuist een UUR (en 2 man voor nodig) gedaan om deze 2 op elkaar te zetten. onderste buizen waren vervormd doordat ze de bevestigingen erop hebben gelast waar op de tekening de 2 bouten zitten.
Maar ben toch blij dat ik ze int geheel erop heb gekregen.
sigur
Posts: 655 Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm
Post
by sigur » Mon Aug 24, 2009 9:39 am
Ziet er goed uit... :thumbs:
Rikky
Posts: 3487 Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm
Post
by Rikky » Mon Aug 24, 2009 10:09 am
Hele mooie foto's (en mooie header ofcourse)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Mon Aug 24, 2009 8:28 pm
Vandaag tri-y header geplaatst en Spoon einddemper. Van de Header ben ik niet zo van de spreken. Uiteinde van de header is naar beneden gericht en trekt zo heel men b-pipe naar bove zodat hij tegen men hitteschild zit...
kort fragmentje
http://www.youtube.com/watch?v=Bsv89KgQDUQ
V-tje integra
Posts: 383 Joined: Thu Mar 20, 2008 4:06 pm
Contact:
Post
by V-tje integra » Mon Aug 24, 2009 10:23 pm
ik blijf erbij een itr is volgens mij het beste met een 4-1 header
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Tue Aug 25, 2009 7:18 am
Waarom heb je die bevestiging erop gelast?
Lijkt mij dat dat bewust beetje los is zodat het kan 'werken'.
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Tue Aug 25, 2009 9:56 am
Jo& wrote: Waarom heb je die bevestiging erop gelast? Lijkt mij dat dat bewust beetje los is zodat het kan 'werken'.
Ik heb er niets aan gelast, heb em zo gekocht.
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Tue Aug 25, 2009 3:48 pm
Oh met ze wanneer je het over lassen hebt bedoel je de fabriekant?
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Wed Aug 26, 2009 9:05 am
Jo& wrote: Oh met ze wanneer je het over lassen hebt bedoel je de fabriekant?
Ja idd over de fabrikant. Bovenste 2 buizen passen perfect. De 2 onderste moest ik +/- 2cm verplaatsen om die in elkaar te laten schuiven. Mss heb ik juist een slechte header gekregen ofzo.
Ga afspraak maken bij RSP. Ze moeten daar maar eens ene kijken want men middebuis staat helemaal gestrest nu
iVTEC-fab
Posts: 1001 Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am
Post
by iVTEC-fab » Wed Aug 26, 2009 9:35 am
dat moet je niet hebben.
een uitlaat moet een beetje trillingen kunnen opvangen, daarom hangt ie ook altijd in rubbers.
als de uitlaat de gespannen staat gaat er iets kapot trillen, door metaalmoeiheid. meestal een ophangpunt als eerst
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Wed Aug 26, 2009 9:55 am
iVTEC-fab wrote: dat moet je niet hebben. een uitlaat moet een beetje trillingen kunnen opvangen, daarom hangt ie ook altijd in rubbers. als de uitlaat de gespannen staat gaat er iets kapot trillen, door metaalmoeiheid. meestal een ophangpunt als eerst
Juist!
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Wed Aug 26, 2009 9:57 am
Jo& wrote: "iVTEC-fab":to95ma38 wrote: dat moet je niet hebben. een uitlaat moet een beetje trillingen kunnen opvangen, daarom hangt ie ook altijd in rubbers. als de uitlaat de gespannen staat gaat er iets kapot trillen, door metaalmoeiheid. meestal een ophangpunt als eerst
Juist![/quote:to95ma38]
Ben ik mee eens
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Thu Aug 27, 2009 1:11 pm
Gisteren dan toch maar eens geprobeert met men andere ecu en gaat wel pakke beter nu. Merk toch verschil in koppel bij hernemingen dan de 4-1.
Kzit nu alleen nog met de aanpassing naar de cat-back toe dat redelijk gestrest staat.
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Thu Aug 27, 2009 4:02 pm
Je doet er goed aan je ECU opnieuw af te stellen na een performance part erop te hebben gezet...
JDMTEG
Posts: 2820 Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am
Post
by JDMTEG » Thu Aug 27, 2009 7:13 pm
Kan zoiets met een Spoon ECU?
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Fri Aug 28, 2009 8:13 am
ITR897 wrote: Kan zoiets met een Spoon ECU?
Ofwel was er iets deftig mis met men originele. Maar hij viel echt dood wanneer ik naar 5de schakelde in vtec
Motor is perfect in orde
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Mon Aug 31, 2009 7:52 pm
Vandaag weer wat voortgedaan aan den teg.
Volgende week wordt den tri-y ook aangepast en ben ik helemaal tevreden. Nu nog paar dingen afwerken en buitekant zal niet veel meer veranderen nu.
- Original Spoon decal set.
- Voorlopige Rota slipstreams 16x7 met 205/45 R16 87 W Yokohama C-drive bandjes.
En er gaan nog wel een paar andere Spoon updates volgen in de winter.
Al 2 zal ik hier al verklappen.
- Stuur
- Versnellingspook
BZRKbb2
Posts: 684 Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:
Post
by BZRKbb2 » Mon Aug 31, 2009 8:01 pm
Ziet er lekker uit zo... top
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Mon Aug 31, 2009 8:26 pm
Staat mooi! Nu nog echte SW888 :wink:.
Js_raidon
Posts: 177 Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm
Post
by Js_raidon » Mon Aug 31, 2009 8:35 pm
mr. X wrote: Staat mooi! Nu nog echte SW888 :wink:.
idd