mr. X wrote:Vandaag heb ik de inlaat pakking opgehaald voor de EJ9 (1.4i -> 1.4iS)
Het zou leuk zijn om als een van de eerste te rollen, ter plekke even wat te sleutelen (makkelijk te doen) om daarna nou daadwerkelijk het verschil te zien ipv speculeren en zeggen dat het 15 pk oplevert.
Helaas ben ik geen lid meer dus dat zal niet gaan. 2 keer 80 euro betalen op een normale dag voor een run doe ik niet om dit vermogen op papier te krijgen. Kijk, 40 euro per run is nog steeds veel aangezien de pakking maar € 3.18 was, maar dan hebben we wel iets concreets op papier.
Word lastig Maarten, je staat standby en het is members only.
Ik wil de FN2 eigenaren een gunst vragen.
Is het mogelijk om na afloop van dit evenement een uitdraai te posten op dit forum met gegevens als motorvermogen , wielvermogen, koppel, transmissieverliezen, Co emissie, afr waarden, correctiefactor voor de dyno, enz.
Liefst zoveel mogelijk data. Ik ben naarstig op zoek naar dyno readouts van standaard FN2`s en het lijkt erop dat Honda dit model qua motor output ondergewaardeerd heeft. Waarschijnlijk om de bomenknuffelaars zand in de ogen te strooien.
twee koloms hefbrug tot 2600kg. Pas waarschijnlijk net in mijn garage, zo niet, moeten we deze ietsje "kleiner" maken... maar ik heb iemand die me daar prima mee kan helpen. Zal er een mooie foto rapportage van maken.
hey ik wil ook erg graag de bank op maar ik moet tot 1uur werken vrij nemen kan helaas echt niet want dit staat al te lang is er een mogelijkheid dat ik na 1uur kom t is voor mij krap 40minuten rijden
ben erg benieuwd hoeveel me itr doet na de chip van frank.
(ik ben al ff lid staat alleen nog steeds regular op t forum.)
Alle Integra's hebben geen afstelling op de ontsteking wat betreft knock dus zal de ecu ook niet bijstellen onder vollast als je andere benzine tankt. Kwaad kan het natuurlijk niet!
unicorn wrote:twee koloms hefbrug tot 2600kg. Pas waarschijnlijk net in mijn garage, zo niet, moeten we deze ietsje "kleiner" maken... maar ik heb iemand die me daar prima mee kan helpen. Zal er een mooie foto rapportage van maken.