Rare voor- en nadelen bezit Type-R! Vul aan...
Katana wrote:genesis wrote:Grootste nadeel van een sportieve Honda bij sportauto 'puristen' is dat Honda bij deze jongens word gezien als een "Johny" auto, niet leuk wel waar, dan spreek over kennissen die auto's rijden en kunnen betalen van 100K
genesis
:lol: Nog geen last van gehad
gelukkig heb ik ook geen kennissen met 100k-euro auto's :twisted:
Rechter-raam die niet in één keer naar beneden gaat als men het knopje één keer in drukt.
En wat ik echt zeer vervelend vind is dat de stoelen niet in de positie terug gaan waar ze stonden als je iemand achterin laat. Dit deed de ITR wel, maar de CTR springt terug in de meest rechte stand.
Nu is dit voor de bestuurders stoel geen probleem (ik zit in de rechtste stand) maar de bijrijders stoel vind men altijd zo recht staan en ik vind het op mijn beurt weer niet zo prettig als ze die leuning 10 talle keren moeten verzetten.
En wat ik echt zeer vervelend vind is dat de stoelen niet in de positie terug gaan waar ze stonden als je iemand achterin laat. Dit deed de ITR wel, maar de CTR springt terug in de meest rechte stand.
Nu is dit voor de bestuurders stoel geen probleem (ik zit in de rechtste stand) maar de bijrijders stoel vind men altijd zo recht staan en ik vind het op mijn beurt weer niet zo prettig als ze die leuning 10 talle keren moeten verzetten.
ee8 wrote:mr. X wrote:Nu is dit voor de bestuurders stoel geen probleem (ik zit in de rechtste stand) maar de bijrijders stoel vind men altijd zo recht staan en ik vind het op mijn beurt weer niet zo prettig als ze die leuning 10 talle keren moeten verzetten.
wat maakt dat nou weer uit?
Dat is toch vervelend? Als ik passagiers heb, moet ik de stoel weer goed instellen..Je hebt systemen, dan gaat je stoel helemaal naar voren, en dan klap je hem terug, en komt ie op de oude stand terug...
Verwarmingsknop is ook vervelend.
Als je hem op warm draaid wil hij niet altijd blijven staan waar je hem neerzet en schiet hij een paar standjes terug.
Iemand die zich hier ook in kan vinden?
Niet echt een nadeel, maar ik denk gooi het eens in de groep :wink:
Schakelprobleem is na het vervangen van de versnellingsbak olie een groot deel verholpen.
Bij koud wegrijden gaat hij er beter in, maar het is niet helemaal over.
Echter bij een warme motor met fors opschakelen van een naar 2 is er wel een hele verandering. Het vertrouwen is weer helemaal terug.
En ook het schakelen in alle andere versnellingen is nu zijden zacht geworden.
Nu weet ik niet of het komt door de MTF 3 olie, of doordat de oude olie wellicht al 3 jaar oud was.
Als je hem op warm draaid wil hij niet altijd blijven staan waar je hem neerzet en schiet hij een paar standjes terug.
Schakelprobleem is na het vervangen van de versnellingsbak olie een groot deel verholpen.
Echter bij een warme motor met fors opschakelen van een naar 2 is er wel een hele verandering. Het vertrouwen is weer helemaal terug.
Nu weet ik niet of het komt door de MTF 3 olie, of doordat de oude olie wellicht al 3 jaar oud was.
mr. X wrote:Verwarmingsknop is ook vervelend.
In de nieuwe CTR lijkt het minder te worden (of ik zet meer kracht als ik hem in zijn 3 wil hebben)
Dat er niks gebeurt als je op de start knop drukt!
(het lijkt wel oftie vaststaat) Druk je gelijk erna weer niks aan het handje.
Toch effe langs de dealer deze week.
mr. X wrote:Verwarmingsknop is ook vervelend.
Vreemd, ik dacht dat ik de enige was. Maar jij hebt dit dus ook? Dacht eerst dat het gewoon stroef ging. Maar misschien is dat gewoon normaal dus. :razz: Alhoewel het wel soepeler zou moeten gaan, vind ik!