Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Wed Feb 13, 2008 7:59 pm
klopt
zijn nog volop bezig met de werken hé
eenmaal alles af
wordt alles op zijn plaats gezet !!
Foto is met gsm getrokken
Zo is er toch een kleine update
DC2TYPER
Posts: 558 Joined: Tue Aug 22, 2006 12:08 am
Post
by DC2TYPER » Wed Feb 13, 2008 9:02 pm
Ben echt benieuwd hoe hard hij gaat blazen :twisted:
Benjdmin
Posts: 2130 Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm
Post
by Benjdmin » Wed Feb 13, 2008 9:07 pm
Yeah let us know for sure after the Dyno run!
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Thu Feb 14, 2008 1:42 pm
hedendaagse kunst van TBM
:twisted:
Katana
Posts: 5205 Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am
Post
by Katana » Thu Feb 14, 2008 3:11 pm
Dat word blazen.
Komt er ook een LSD in met dat geblaas?
Ruimte is echt een probleem lijkt het, kun je het warmte beschermings matriaal moeilijk kwijt.
Gangaran
Posts: 1894 Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm
Post
by Gangaran » Thu Feb 14, 2008 3:42 pm
Ik heb wel eens gezien, dat de turbo op de plek komt waar de luchtfilterhuis normaal staat.
Straks ook de blok even poetsen.....
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Thu Feb 14, 2008 5:59 pm
Komt normaal LSD in ook ja
Maar niet direct
En het blok ga ik zeker eens onderhanden nemen
Want staat echt vuil voor de moment
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Fri Feb 15, 2008 11:00 am
beetje onduidelijke foto
maar is met GSM getrokken
De koppeling ga ik nog een beetje wachten (1week :wink: )
Tot als mijn LSD ook toegekomen is om er in te steken
Nick
Posts: 569 Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am
Post
by Nick » Fri Feb 15, 2008 11:22 am
hmm oip hoeveel vermogen wil je uitkomen?
het is trouwens een flinke turbo
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Fri Feb 15, 2008 11:55 am
300 veilige pks voorlopig
Maar zal toch rond de 320-330 pks lopen
Morgen gaat hij op testbank
dan weten we meer
Nick
Posts: 569 Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am
Post
by Nick » Fri Feb 15, 2008 12:49 pm
damnz echt nice!!
ze zijn voor de FN2 een SC aan het onwikkelen
Wat is trouwens de rede waarom jij voor een turbo hebt gekozen??
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Fri Feb 15, 2008 3:54 pm
De reden ?
mmm
ik was bij TBM langs geweest voor collector te monteren
en wou mijne CTR dan wegdoen
En Tim van TBM had mss interesse om hem te kopen
En daarna turbo op te zetten
En uiteindelijk heb ik er hem dan maar zelf opgezet
Het is niet mijn dagelijkse wagen
dus moet er niet echt naar kijken
En dan is het allemaal wel wat simpeler
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Sun Feb 24, 2008 10:26 am
Gisteren avond een kleine update gehad van Tim
Zou ondertussen al een rolkooi inzitten + achterbank eruit
En remmen van een EVO 7
Draait al 290pk op 0.3bar
Nick
Posts: 569 Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am
Post
by Nick » Sun Feb 24, 2008 1:19 pm
damnz
NICE
Maar evo remme?? veel aanpassingen nodig?
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Sun Feb 24, 2008 2:02 pm
Ik zou het echt niet weten of het veel aanpassing is...
TBM is dat er allemaal aant opzetten
Dus het moet toch te doen zijn hé :wink:
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Wed Feb 27, 2008 9:28 am
Dit zijn de velgen met dank aan ITR897
Ik was van plan de buitenste rand te polieren
Maar denk dat dit niet zal nodig zijn
Nick
Posts: 569 Joined: Tue Oct 03, 2006 10:08 am
Post
by Nick » Wed Feb 27, 2008 10:17 am
zal ze lekker zo laten gaat zeker goed staan!!
al meer nieuws en pics van de opbouw van turbo en de remmen ?
Leemanske
Posts: 183 Joined: Mon Jul 09, 2007 10:32 am
Post
by Leemanske » Wed Feb 27, 2008 10:20 am
Ik zal straks nog eens bellen voor foto's