eteuben wrote:Gefeliciteerd uiteraard, maar nu begint het leren autorijden pas echt... Immers zit er nu niemand meer naast je die je fouten netjes corrigeerd!
Nee, nu kan hij eindelijk gas geven... :lol:
Zeg dat nou niet, straks rijd hij zichzelf nog in puin :dunno:
eteuben wrote:Gefeliciteerd uiteraard, maar nu begint het leren autorijden pas echt... Immers zit er nu niemand meer naast je die je fouten netjes corrigeerd!
Nee, nu kan hij eindelijk gas geven... :lol:
Zeg dat nou niet, straks rijd hij zichzelf nog in puin :dunno:
Ik denk wel dat hij verstandig genoeg is. Ik geloof in hem... zeker als hij ooit een ITR wil hebben.
Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )
Bedankt nogmaals iedereen. Ik heb op het moment geen geld meer dus ja... De auto zal nog even moeten wachten. Ik rij op het moment rond in de auto van me vriendin.
S.J. wrote:Bedankt nogmaals iedereen. Ik heb op het moment geen geld meer dus ja... De auto zal nog even moeten wachten. Ik rij op het moment rond in de auto van me vriendin.
Dat is nog beter. Met een auto rijden zonder ervoor te hoeven betalen. :lol:
unicorn wrote:Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )
Nog een betere keus (denk ik), ga solliciteren bij autoverhuurbedrijven :idea: Ik heb al mijn ervaring daar opgedaan :lol: (incl. parkeren)
Had wel 2 auto gemold (niet opzettelijk) ,dat wel. Maar waren toch Opels,dus.....
Ik werk 4dagen per week in een autoschade bedrijf. Daarbij doe ik ook nog 1 dag school als opleiding plaatwerker(werk leertraject). Nog een baantje erbij zie ik niet zitten.
S.J. wrote:Ik werk 4dagen per week in een autoschade bedrijf. Daarbij doe ik ook nog 1 dag school als opleiding plaatwerker(werk leertraject). Nog een baantje erbij zie ik niet zitten.
niet?
Je moet wat over hebben voor je droom hehe :twisted:
unicorn wrote:Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )
Nog een betere keus (denk ik), ga solliciteren bij autoverhuurbedrijven :idea: Ik heb al mijn ervaring daar opgedaan :lol: (incl. parkeren) Had wel 2 auto gemold (niet opzettelijk) ,dat wel. Maar waren toch Opels,dus.....
Foei Luc :|
@SJ: zaterdag baantje kan je een stuk sneller helpen en goed voor het stukje karacter building :wink:
Nog een betere keus (denk ik), ga solliciteren bij autoverhuurbedrijven :idea: Ik heb al mijn ervaring daar opgedaan :lol: (incl. parkeren) Had wel 2 auto gemold (niet opzettelijk) ,dat wel. Maar waren toch Opels,dus.....
Foei Luc :|
@SJ: zaterdag baantje kan je een stuk sneller helpen en goed voor het stukje karacter building :wink:
Alsof je het over de duivel hebt. Dit weekend is het uitgegaan dus nu kan ik weer op zaterdag aan de slag. Helaas moet je voor veel bedrijven al een jaar ervaring hebben maar ik ga het toch proberen!
Vandaag iets binnengehad waar ik heel erg blij mee ben.
Yup het is een echte originele Nederlands Honda Integra Type-R dealer folder waar ik al zo een 2jaar naar opzoek ben. Nu heb ik genoeg materiaal om een Integra altaar te gaan maken.
Zelfs voordat je hem rijdt, voel je de puurheid al van de Integra Type-R. De gestroomlijnde coupe-carrosserie blijft vragen om aandacht, zo laag als-ie daar staat op zijn lichmetalen velgen in carroserriekleur. Met een spectaculair effect geven de neus en de achterspoiler aan wat ze willen: de wielen nog steviger op het asfalt drukken, gebruikmakend van de koele rijwind. Opvallend fraaie emblemen vormen de laatste bevestiging - dit is een Type-R.