EE9 uit elkaar

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
wesjes

Post by wesjes »

ITR897 wrote:
eteuben wrote:Gefeliciteerd uiteraard, maar nu begint het leren autorijden pas echt... Immers zit er nu niemand meer naast je die je fouten netjes corrigeerd!

Nee, nu kan hij eindelijk gas geven... :lol:

Zeg dat nou niet, straks rijd hij zichzelf nog in puin :dunno:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

wesjes wrote:
ITR897 wrote:
eteuben wrote:Gefeliciteerd uiteraard, maar nu begint het leren autorijden pas echt... Immers zit er nu niemand meer naast je die je fouten netjes corrigeerd!

Nee, nu kan hij eindelijk gas geven... :lol:

Zeg dat nou niet, straks rijd hij zichzelf nog in puin :dunno:

Ik denk wel dat hij verstandig genoeg is. Ik geloof in hem... zeker als hij ooit een ITR wil hebben.
Katana

Post by Katana »

Hebben is een ding, rijden een tweede.

Ik vind het wel een buitengewoon volwassen idee om eerst een civic te kopen. Ik wou dat ik zo wijs was geweest op die leeftijd :roll:

Ik ben trots op je SJ :thumbs:
Lucas79

Post by Lucas79 »

Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )
Deus Ex Machina!
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

eerst leren rijden dude.
hard vooruit kunnen we allemaal. :D

begin maar met een VTI of een ESI civic.
gaat hard zat boven de 6000 RPM.( met een goede wegligging)

eerst leren rijden.. :thumbs:
S.J.

Post by S.J. »

Bedankt nogmaals iedereen. Ik heb op het moment geen geld meer dus ja... De auto zal nog even moeten wachten. Ik rij op het moment rond in de auto van me vriendin.
JDMTEG

Post by JDMTEG »

S.J. wrote:Bedankt nogmaals iedereen. Ik heb op het moment geen geld meer dus ja... De auto zal nog even moeten wachten. Ik rij op het moment rond in de auto van me vriendin.

Dat is nog beter. Met een auto rijden zonder ervoor te hoeven betalen. :D :lol:
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Gefeliciteerd met je rijbewijs!
LCR

Post by LCR »

unicorn wrote:Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )

Nog een betere keus (denk ik), ga solliciteren bij autoverhuurbedrijven :idea: Ik heb al mijn ervaring daar opgedaan :lol: (incl. parkeren)
Had wel 2 auto gemold (niet opzettelijk) ,dat wel. Maar waren toch Opels,dus.....
S.J.

Post by S.J. »

Ik werk 4dagen per week in een autoschade bedrijf. Daarbij doe ik ook nog 1 dag school als opleiding plaatwerker(werk leertraject). Nog een baantje erbij zie ik niet zitten.
wesjes

Post by wesjes »

S.J. wrote:Ik werk 4dagen per week in een autoschade bedrijf. Daarbij doe ik ook nog 1 dag school als opleiding plaatwerker(werk leertraject). Nog een baantje erbij zie ik niet zitten.

niet?

Je moet wat over hebben voor je droom hehe :twisted:
Katana

Post by Katana »

LCR wrote:
unicorn wrote:Hey S.J. van harte gozer! Erg verstandig van je 80% rijdt schade in zijn/haar eerste auto. (uiteenlopend van beetje parkeerschade tot total-loss) dus erg goede keuze lijkt me! (kost mij mijn eerste CRX voordat ik er zelf achter kwam :cry: )

Nog een betere keus (denk ik), ga solliciteren bij autoverhuurbedrijven :idea: Ik heb al mijn ervaring daar opgedaan :lol: (incl. parkeren)
Had wel 2 auto gemold (niet opzettelijk) ,dat wel. Maar waren toch Opels,dus.....

Foei Luc :|

@SJ: zaterdag baantje kan je een stuk sneller helpen en goed voor het stukje karacter building :wink:
S.J.

Post by S.J. »

Als ik geen vriendin had die ik alleen in het weekend zag zou ik mischien nog op zaterdagen willen koerieren.
DC2

Post by DC2 »

Gefeliciteerd.
MooZleZ

Post by MooZleZ »

gefeliciteerd man, ben beetje laat met gratz maar toch :thumbs: superr dat je je rijbewijs hebt :)
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Nog later, maar toch van harte! :D
S.J.

Post by S.J. »

Katana wrote:
LCR wrote:

Foei Luc :|

@SJ: zaterdag baantje kan je een stuk sneller helpen en goed voor het stukje karacter building :wink:

Alsof je het over de duivel hebt. Dit weekend is het uitgegaan dus nu kan ik weer op zaterdag aan de slag. Helaas moet je voor veel bedrijven al een jaar ervaring hebben maar ik ga het toch proberen!
Katana

Post by Katana »

Nooit opgeven SJ. Elk gesprek helpt je verder. Zorg dat je goed voorbereid bent
S.J.

Post by S.J. »

Vandaag iets binnengehad waar ik heel erg blij mee ben.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Yup het is een echte originele Nederlands Honda Integra Type-R dealer folder waar ik al zo een 2jaar naar opzoek ben. Nu heb ik genoeg materiaal om een Integra altaar te gaan maken.

Zelfs voordat je hem rijdt, voel je de puurheid al van de Integra Type-R. De gestroomlijnde coupe-carrosserie blijft vragen om aandacht, zo laag als-ie daar staat op zijn lichmetalen velgen in carroserriekleur. Met een spectaculair effect geven de neus en de achterspoiler aan wat ze willen: de wielen nog steviger op het asfalt drukken, gebruikmakend van de koele rijwind. Opvallend fraaie emblemen vormen de laatste bevestiging - dit is een Type-R.
Arno

Post by Arno »

Dope, wil er eigenlijks ook nog wel 1 :razz:
Locked