THE END............TO BE CONTINUED

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
ToyZ

Post by ToyZ »

slydawg wrote:Ben vrij zeker dat een RSX-S set gewoon past op een EP3.

Ik krijg dit nergens zo snel bevestigd. Kan jij dit ergens aantonen ?
Zou wel mooi zijn namelijk.
ToyZ

Post by ToyZ »

http://ephatch.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14673&perpage=15&pagenumber=1

Als ik dit zo vluchtig even lees, zou een RSX Type-S setup moeten passen op een 5-lug EP3. Heb de verkoper inmiddels een mailtje gestuurd !
Thanx voor de info !
riddertje

Post by riddertje »

Denk ook dat de rsx type-s kit past.
Weet niet voor welke prijs je deze normaal kocht maar er zijn
toch Engelse dealers genoeg die deze kit in stock hebben.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

I think even the DC5 Type R setup would fit, just get one from the UK.

Or maybe I can help you get some propper AP brakes from Germany if you like, for a decent price!

Cheers, 8)

Benjamin
ToyZ

Post by ToyZ »

OK heb zojuist antwoord gekregen van Rotora zelf:

Tommy,

Hi. Yes they are the same setup if your ep3 is 2004-05 model. The 2003 model are different from the rsx type s

Thank you.

Regards,

tech

Nu komt het mooie. De verkoper is afgelopen zaterdag door E-bay van de E-bay Store lijst gehaald om prive redenen. Je raad het vast al....stront aan de knikker dus. Inmiddels een claim neergelegd bij Paypal en op $47,- na mijn volledige bedrag al weer teruggestort gekregen. Nu de rest nog.

Inmiddels heb ik alweer een Stoptech Big Brake kit op het oog, maar sta uiteraard open voor mensen, die eventueel ook iets voor me zouden kunnen regelen.

Groeten,

Tommy
slydawg

Post by slydawg »

Die man kletst uit z'n nek, EP3 2001-2006 heeft precies dezelfde remmen.

Waar wil je die Stoptech vandaan halen? Die kit past wel zonder iets te hoeven aanpassen.
Voodoo

Post by Voodoo »

Bij DBM als ik met niet vergis.

slydawg wrote:Die man kletst uit z'n nek, EP3 2001-2006 heeft precies dezelfde remmen.

Waar wil je die Stoptech vandaan halen? Die kit past wel zonder iets te hoeven aanpassen.
ToyZ

Post by ToyZ »

Aangezien ik af en toe toch problemen ondervind bij erg nat weer, heb ik het volgende bij Injen besteld om mijn AEM filter te beschermen tegen vocht:

Image

Het probleem van de nieuwe (droog type) filters van AEM is dat ze erg snel vochtig worden in geval van een CAI setup, waardoor de luchtdoorlaat verminderd wordt en de motor niet optimaal presteert.
Dyno testen hebben uitgewezen het aanbrengen van een Injen pre filter geen consequenties heeft wat betreft prestaties en vermogen. We zullen het mee gaan maken...........
AllGo

Post by AllGo »

Plastic zakje van de hema omheen doen, blijft hij helemaal droog :) .
Gangaran

Post by Gangaran »

ToyZ wrote:Aangezien ik af en toe toch problemen ondervind bij erg nat weer, heb ik het volgende bij Injen besteld om mijn AEM filter te beschermen tegen vocht:

Image

Het probleem van de nieuwe (droog type) filters van AEM is dat ze erg snel vochtig worden in geval van een CAI setup, waardoor de luchtdoorlaat verminderd wordt en de motor niet optimaal presteert.
Dyno testen hebben uitgewezen het aanbrengen van een Injen pre filter geen consequenties heeft wat betreft prestaties en vermogen. We zullen het mee gaan maken...........

Dit probleem heb ik ook. Ik heb deze hydroshield ook besteld. Hoop het deze week te krijgen. Idd ze zeggen dat de prestatie er niet achteruit gaat benm benieuwd.
Gangaran

Post by Gangaran »

Oh ja, had wel last om de juiste maatr te kiezen.
ToyZ

Post by ToyZ »

Gangaran wrote:Oh ja, had wel last om de juiste maatr te kiezen.

X-1033BLK Hydroshield Black - Fits X-1012, X-1013, X-1014 1 $30.00 $30.00
Shipping: FREE SHIPPING: $0.00
Sales Tax: $0.00
-------------------------------------------------------------------------------------------
Total: $30.00

Bovengenoemde past op de AEM.
ToyZ

Post by ToyZ »

AllGo wrote:Plastic zakje van de hema omheen doen, blijft hij helemaal droog :) .

Ik zal dat eerst even testen door deze over mijn hoofd te doen, kijken of mijn prestaties afnemen of niet, haha
ee8

Post by ee8 »

zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.

weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.

keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:

toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.

voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......
VTECRob

Post by VTECRob »

Gister nog een CTR met Stoptech achternagezeten op Assen...

Pastte allemaal erg netjes... :D
ee8

Post by ee8 »

VTECRob wrote:Gister nog een CTR met Stoptech achternagezeten op Assen...

Pastte allemaal erg netjes... :D

wat voor kleur?

grijs?
VTECRob

Post by VTECRob »

Nope zwart.. 8)
boikel

Post by boikel »

VTECRob wrote:Nope zwart.. 8)

Jij bedoelt die ene die elke ronde bij het bord TT Assen even inhield. :-)
VTECRob

Post by VTECRob »

jeps...
Voodoo

Post by Voodoo »

boikel wrote:
VTECRob wrote:Nope zwart.. 8)

Jij bedoelt die ene die elke ronde bij het bord TT Assen even inhield. :-)

geen gas inhouden maar in z'n 6 ipv 4 :lol:
Locked