Als ik dit zo vluchtig even lees, zou een RSX Type-S setup moeten passen op een 5-lug EP3. Heb de verkoper inmiddels een mailtje gestuurd !
Thanx voor de info !
Denk ook dat de rsx type-s kit past.
Weet niet voor welke prijs je deze normaal kocht maar er zijn
toch Engelse dealers genoeg die deze kit in stock hebben.
Hi. Yes they are the same setup if your ep3 is 2004-05 model. The 2003 model are different from the rsx type s
Thank you.
Regards,
tech
Nu komt het mooie. De verkoper is afgelopen zaterdag door E-bay van de E-bay Store lijst gehaald om prive redenen. Je raad het vast al....stront aan de knikker dus. Inmiddels een claim neergelegd bij Paypal en op $47,- na mijn volledige bedrag al weer teruggestort gekregen. Nu de rest nog.
Inmiddels heb ik alweer een Stoptech Big Brake kit op het oog, maar sta uiteraard open voor mensen, die eventueel ook iets voor me zouden kunnen regelen.
Aangezien ik af en toe toch problemen ondervind bij erg nat weer, heb ik het volgende bij Injen besteld om mijn AEM filter te beschermen tegen vocht:
Het probleem van de nieuwe (droog type) filters van AEM is dat ze erg snel vochtig worden in geval van een CAI setup, waardoor de luchtdoorlaat verminderd wordt en de motor niet optimaal presteert.
Dyno testen hebben uitgewezen het aanbrengen van een Injen pre filter geen consequenties heeft wat betreft prestaties en vermogen. We zullen het mee gaan maken...........
ToyZ wrote:Aangezien ik af en toe toch problemen ondervind bij erg nat weer, heb ik het volgende bij Injen besteld om mijn AEM filter te beschermen tegen vocht:
Het probleem van de nieuwe (droog type) filters van AEM is dat ze erg snel vochtig worden in geval van een CAI setup, waardoor de luchtdoorlaat verminderd wordt en de motor niet optimaal presteert. Dyno testen hebben uitgewezen het aanbrengen van een Injen pre filter geen consequenties heeft wat betreft prestaties en vermogen. We zullen het mee gaan maken...........
Dit probleem heb ik ook. Ik heb deze hydroshield ook besteld. Hoop het deze week te krijgen. Idd ze zeggen dat de prestatie er niet achteruit gaat benm benieuwd.
zat es ff je topic door te lezen maar een rotora bbk past inderdaad niet in een oem 17inch wiel.
weet niet hoe dat met jouw wielen en jouw auto uit gaat komen, maar op stock past het niet, tang loopt tegen de spaken van de wielen aan.
keer bij dbm daar achtergekomen toen ik ervaringen van een klant hoorde met een niet nader te noemen ander bedrijf, och meneer, maakt toch niet uit, dan slijpen we toch wat van je spaken af :shock:
toen bij de ep3 stoptech set gepast, past als gegoten (in de originele wielen, zonder spacer) en die klant was daar zeer tevreden over. daarna nog meerdere ep3's, stuk of 4 geloof ik, voorzien van stoptech en allemaal zonder problemen en met veel remplezier.
voor meer stoptech info kan je wel ff pm'en Toyz......