Na constante ergernis en constant gekloot blijkt het haper probleem (ja ik had een haper probleem) te liggen aan de bougiekabels. Ik heb de kabels die ik op m'n H23 had zitten ook op de H22 gezet... Nou blijkt dus dat hier toch verschil in zit (althans in productnr's)
Wat wil nou het geval, de kabels willen los komen (aan de bougiekant). Dus na een fijn stukje rijden, maar vooral door het terugschakelen voor bochten en drempels en dan weer optrekken, kruipen de afsluitdoppen langzaam omhoog. Hierdoor wordt de afstand tussen kabel en bougie groter en de stroom komt niet meer zo makkelijk waar die moet zijn. Daardoor krijg je dus gestotter en gehaper, als je de kabels weer aandrukt dan kan je gewoon weer vrolijk soepel verder rijden, maar na een x aantal km's moet je toch echt weer alles aanduwen.
Heb dus nu een setje NGK blue wires voor H22 besteld en hoop hiermee dit opgelost te hebben. Net ook even bij Showoff geweest om het volgende op te halen:
Volgende stappen:
- Toe arms monteren
- Auto nog rondom 1cm omlaag
- Hele zooi uitlijnen
- Brandstofdrukregelaar van H23 op de H22 monteren
- Ergens geld vandaan toveren