Hier wordt meer in gepost dan het andere topic, waardoor er meerdere zijn die hier dus over willen (mee) praten.
Ik vind dat deze dus niet dicht moet, maar de andere (gezien de lange reactie's) mag van mij dicht.
Of je gaat daar lekker discussieren met je Feyenoord avatar
En dat kansloze gespring... gelukkig is het maar een hype waar mensen achteraf op terug kijken en zich kapot schamen dat ze het ook hebben gedaan. Andere blijven erin zitten. Zelfde als de gabber periode. *kots
Wat is er mis met de gabber periode. Heb in de jaren negentig de beste tijd van mijn leven gehad. :twisted:
Ik ga nu al jaren niet meer naar die feesten en luister bijna nooit meer naar hardcore, maar ben wel blij dat ik die periode heb meegemaakt.
boikel wrote:Wat is er mis met de gabber periode. Heb in de jaren negentig de beste tijd van mijn leven gehad. :twisted: Ik ga nu al jaren niet meer naar die feesten en luister bijna nooit meer naar hardcore, maar ben wel blij dat ik die periode heb meegemaakt.
Juist Boikel was echt een te gekke tijd!!! Ben trouwens wel blij dat dat allemaal tot het verleden behoort maar schaam me er zeker niet voor!! Luister tegenwoordig veel naar de Red Hot Chili Peppers in de auto, klinkt echt heerlijk!! :lol:
minstens een paar tientallen keren geluisterd. Housequake
Dit is inderdaad helemaal TOP!!!!
Kijk mr. X met jou kan ik praten :lol: :lol:
Ow heerlijke muziek. Zie mezelf al rijden in een s2000 dakje open met lekker dit soort muziek op lekker in de VTEC. HEERLIJK[/quote:2q3fvzbp]
het is inderdaad heerlijke muziek, maar als ik eerlijk ben dan heb ik toch 1 favoriet... en dat is Armin van Buuren ik vind hem zo goed, en zijn style is ook lekker relexed qua draaien
http://www.youtube.com/watch?v=ALKW4OeAcTg check deze link maar ff :lol: :lol: