Niewe CTR voor het eerst gespot ?
-
l
mr. X wrote:Belachelijk...
Zou de naam type-R niet mogen dragen.
Je haalt de woorden uit men mond 8)
Intey wrote:De nieuwe CTR is ook te bestellen zonder extra`s en dan is hij 40kg lichter voor de liefhebbers. :-)
Welke extra's?
mr. X wrote:jeej 40 kilo.......... ding heeft 200 kilo overgewicht.
En ik rij al tijden zonder achterwiel, ook toen op het circuit in Zolder. Vind dat lekker rijden
Als ik me niet vergis veranderde je weggedrag wel "rear end movement"?
Katana wrote:Intey wrote:De nieuwe CTR is ook te bestellen zonder extra`s en dan is hij 40kg lichter voor de liefhebbers. :-)
Welke extra's?mr. X wrote:jeej 40 kilo.......... ding heeft 200 kilo overgewicht.
En ik rij al tijden zonder achterwiel, ook toen op het circuit in Zolder. Vind dat lekker rijden
Als ik me niet vergis veranderde je weggedrag wel "rear end movement"?
Zoals: delen van de geluidsisolatie, audio, hoedenplank etc. 0-100 in 6,4 sec. Dan is hij een fractie sneller dan de huidige CTR.
Een fractie meer of minder snel, een kilootje meer of minder.
Jullie kunnen zo veel zeggen als jullie willen, maar ik denk dat er met deze auto nog meer dan genoeg rijplezier te beleven valt.
En dat is, denk ik toch, hetgeen wat telt. 8)
En, indien niet tevreden standaart. Dan tunen we hem toch gewoon.
Want zeg nu zelf, welke van alle type R's hier op dit forum is nog hetzelfde.
Jullie kunnen zo veel zeggen als jullie willen, maar ik denk dat er met deze auto nog meer dan genoeg rijplezier te beleven valt.
ITR897 wrote:Een fractie meer of minder snel, een kilootje meer of minder.
Rijplezier kun je al hebben in elke auto die je op het randje rijdt...
Als ik een nieuwe type-r zou aanschaffen. Wil ik het laatste op het gebied van techniek en motorontwikkelingen. Dat is niet het geval imo
Je kunt pas een echt oordeel geven als je erin gereden hebt. De ITR wint het op het circuit ook van veel dikkere jongens met meer pk's etc. Puur op het weggedrag. 0-60 zegt niet zo heel veel natuurlijk. Rechte lijn kan iedereen. Wie weet rijdt die CTR iedereen wel zoek op het circuit, Honda kennende zou dat best wel een een strijkijzer kunnen zijn.
Nana korobi ya oki