Hondata inlaatpakking zorgt ervoor dat de hitte uit de kop niet zo sterk in het inlaat spruitstuk trekt wat op zijn beurt weer zorgt dat de aangezogen lucht koeler blijft...
Meters zijn idd erg strak!
Zeker goed bezig.. En, Lekker verschil met de veerpoot? :-)
@ Autodre
De meters heb ik bij TCC gekocht en daar laten inbouwen. Voor de olie druk en temp is er een sensorring aangesloten bij de oliefilter. Voor de air/fuel is deze binnen aangesloten.
@ Voodoo
Ik zou het gewoon maar proberen ergens. Je weet maar nooit, reken wel op een lange wachttijd. Op een gegeven moment dacht ik dat ik ze niet meer zou krijgen, maar na 2 maanden was het raak.
@Redsun
Langzaam maar zeker komen we er wel. Volgende stap is een ander uitlaat(weet nog niet welke, want wil niet teveel herrie hebben) En de volgende zijn de koplampen van een 04+ model. Deze lampen stralen weinig licht.
Gangaran wrote:@ Autodre De meters heb ik bij TCC gekocht en daar laten inbouwen. Voor de olie druk en temp is er een sensorring aangesloten bij de oliefilter. Voor de air/fuel is deze binnen aangesloten.
Thanks. Als ik weer wat geld overheb, ga ik dit ook maar aanschaffen...Erg mooi.
Vandaag KersVers uit de doos uitgepakt. DC-Sports 4-2-1 Race header.
Volgende week dinsdag komt mijn Invidia G200 binnen en weekend daarop monteren denk ik.
Ben ook een bietje bezig met het interieur. Heb deze radio bakje gekocht. Denk dat ik deze ga overspuiten ofzo. Ga ik pas van de zomer doen.
Nice goodies en vorige week meegereden met een vriend van mij die de Invidia eronder heeft, en dat klint wel heel mooi vind ikzelf. Lekker rustig als je normaal rijd en supergeluid in de vtec.