Page 4 of 7
Posted: Wed Feb 15, 2006 9:20 am
by creez
Het verhaal over precies over dezelfde mm is wat moeilijk te geloven, zeker omdat de meeste performance uit merge collectors komt en bijvoorbeeld een spoon B pipe duidelijk niet een groot open even groot gat is. Tenzij je bedoeld dat de "dikke delen" van de pijpen gelijk moeten zijn.
Posted: Wed Feb 15, 2006 10:51 am
by Dimer
Gaskleppie wrote:veren spul er af halen en buizen aan elkaar lasen een idee
Wie kan er titanium lassen?
Ik niet......
Buddyclub is geen titanium! Het is heeeel erg licht, maar gewoon rvs.
En Wilco, je haalt de Spec III en de Pro Spec door elkaar volgens mij.
De Spec III maakt het meeste herrie en heeft een flens met veren.
De Pro Spec is iets dikker en langer, dus stiller en heeft een normale flens.
Posted: Wed Feb 15, 2006 5:04 pm
by wilco
Klopt jij hebt gelijk

ops: .....dan blijf ik denk ik toch steken op de Spec III , voorlopig :wink:
Posted: Wed Feb 15, 2006 7:05 pm
by ITR1689
creez wrote:Het verhaal over precies over dezelfde mm is wat moeilijk te geloven, zeker omdat de meeste performance uit merge collectors komt en bijvoorbeeld een spoon B pipe duidelijk niet een groot open even groot gat is. Tenzij je bedoeld dat de "dikke delen" van de pijpen gelijk moeten zijn.
Nou, leg maar uit wat jij denkt wat wel goed te geloven is...
Posted: Wed Feb 15, 2006 8:37 pm
by Dimer
wilco wrote:Klopt jij hebt gelijk

ops: .....dan blijf ik denk ik toch steken op de Spec III , voorlopig :wink:
weet waar je aan begint (ik zou alvast een potje maken voor sponsering van het rijk) :twisted:
Ik hoop dat je flexibele buren hebt :lol:
Posted: Wed Feb 15, 2006 8:45 pm
by wilco
Hahaha :lol:
Als dat echt zo erg is kan ik misschien beter keizen voor de Pro Spec , die maakt volgens het berichtje minder lawaai.
Zoals je ziet ik kan nog alle kanten ... :wink: ,ik neem aan dat er geen prestatie verschil in deze 2 uitlaten zal zitten?
Posted: Wed Feb 15, 2006 9:50 pm
by Dimer
je moet het echt zelf meemaken
Het beste kan je dan bij AVB terecht, die zijn importeur en rijden zelf ook met de uitlaten. Zij kunnen je ook het beste adviseren.
Posted: Wed Feb 15, 2006 11:14 pm
by Gaskleppie
Sorry, ik dacht dat de spec 3 de titanium versie was...
Mijn ervaringen zijn dus van de titanium versie. Spec?
Posted: Thu Feb 16, 2006 6:04 pm
by HondArd
Titanium uitlaten? ik kan me best voorstellen dat die bestaan, maar kosten die dan niet de hoofdprijs?
Posted: Thu Feb 16, 2006 7:43 pm
by Dimer
Gaskleppie wrote:Sorry, ik dacht dat de spec 3 de titanium versie was...
Mijn ervaringen zijn dus van de titanium versie. Spec?
Naar mijn weten heeft de AVB Integra gewoon de Spec III, BuddyClub heeft geen titanium uitlaten. Ze zijn wel even licht als de titanium uitlaten van bijvoorbeeld HKS.
BuddyClub maakt bij de Spec III gebruik van heel erg dun RVS, dat is ook de reden dat ze zoveel geluid produceren.
Die blauwe CRX van AVB met Buddyclub style bodykit heeft nu een BuddyClub Spec II uitlaat, die heeft helemaal geen dempers :twisted:
Posted: Thu Feb 16, 2006 7:46 pm
by Dimer
AccordTypeaRd wrote:Titanium uitlaten? ik kan me best voorstellen dat die bestaan, maar kosten die dan niet de hoofdprijs?
ARC maakt Titanium uitlaatsystemen, voor de NSX zijn die zo'n $4000,- en weegt zo'n 5,5kg terwijl het std systeem zo'n 25kg weegt.
http://www.scienceofspeed.com/products/exhaust%5Fairflow%5Fproducts/NSX/ARC/exhausts/arc1.mp3

Posted: Thu Feb 16, 2006 8:07 pm
by Gaskleppie
Die van Hans is van Titanium. 100% zeker!
Ik heb er zelf onder gelegen en een week mee gereden!
Imponerend pijpje kan ik zeggen....
Posted: Fri Feb 17, 2006 10:51 pm
by HondArd
Klinkt erg lekker, maar dan meer voor het cirquit.
Posted: Sat Feb 18, 2006 9:21 am
by Gaskleppie
Volgens hans kon je aan het eind van de uitlaat met 1 hand de complete lijn van een metertje of 3 zo optillen. Dat lukt met het lichtste rvs niet!
Posted: Mon May 01, 2006 10:55 am
by Filip
Ik heb volgend Buddy club uitlaat op het internet te koop gevonden
http://www.kapaza.be/detail/2446362/Bud ... ilaat.html
Posted: Mon May 01, 2006 11:05 am
by creez
Das heel cheap

Posted: Mon May 01, 2006 4:19 pm
by wilco
Ik heb even een vraag gesteld of het hier om de BD Spec III gaat of de IV of de Pro Spec, want ik zoek er nog wel 1.
Posted: Mon May 01, 2006 5:14 pm
by Filip
Welke het is weet ik ook niet, toevallig vanmiddag gevonden.
Posted: Mon May 01, 2006 5:25 pm
by Dimer
dat is de specIII, maar hij is NIET titanium!!!!!!
Posted: Mon May 01, 2006 6:02 pm
by wilco