Type-R Rijvaardigheid- & Antislipcursus [zondag 11 juni]
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Tja ...... de ITR blijft een sexy fotogenieke auto ......
Ik heb alleen van de week wel 2x gehad dat na het starten het ABS lampje bleef branden. Na 100 meter even langs de kant, opnieuw starten en lampje ging gewoon uit. Zondag op de Pro-Drive dag natuurlijk wel driftig (!) gebruik gemaakt van de ABS. Iemand enig idee hoe dit kan ?
Grtx,
Peter
ITR703
Ik heb alleen van de week wel 2x gehad dat na het starten het ABS lampje bleef branden. Na 100 meter even langs de kant, opnieuw starten en lampje ging gewoon uit. Zondag op de Pro-Drive dag natuurlijk wel driftig (!) gebruik gemaakt van de ABS. Iemand enig idee hoe dit kan ?
Grtx,
Peter
ITR703
Onze Aircoman:
Ja, het was warm...
Alles open zetten, wat er open kan...
Behalve 1 persoon...
Ehm... je motorkap eh...
Doortochten...
Onze slalom kampioen...
Luchtconditionering zeker?
Onze slalomkoning achtervolgd door de driftkoningin...
Opgejaagd door Brenda...
Iets te enthousiast...
Wat zij hoordden over de portofoon: "...Als je toerenteller op 5000 staat en je komt niet voorruit, dan moet je wat minder gas geven..."
En wie liepen er te klooien?
Overige foto's: Prodrive-Lelystad

Ja, het was warm...


Alles open zetten, wat er open kan...

Behalve 1 persoon...

Ehm... je motorkap eh...

Doortochten...

Onze slalom kampioen...

Luchtconditionering zeker?

Onze slalomkoning achtervolgd door de driftkoningin...

Opgejaagd door Brenda...

Iets te enthousiast...



Wat zij hoordden over de portofoon: "...Als je toerenteller op 5000 staat en je komt niet voorruit, dan moet je wat minder gas geven..."

En wie liepen er te klooien?


Overige foto's: Prodrive-Lelystad