crx303
Erg netjes inderdaad!! dik hoor met die IC.
Wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat de lijn van de onderlip niet doorloopt. Geen achterlip en zijskirts. Weet niet hoe het staat zonder onderlip of met achterlip en zijskirts maar zo van de zijkant vindt ik het niet zo mooi.
Verder een erg dikke auto waar ik jaloers op ben, zeker met die Turbo...pssss :wink:
Wat ik persoonlijk niet zo mooi vind is dat de lijn van de onderlip niet doorloopt. Geen achterlip en zijskirts. Weet niet hoe het staat zonder onderlip of met achterlip en zijskirts maar zo van de zijkant vindt ik het niet zo mooi.
Verder een erg dikke auto waar ik jaloers op ben, zeker met die Turbo...pssss :wink:
Nana korobi ya oki
Inmiddels zit de pijp er alweer een tijdje op.
Hier het bouwverslag
M'n oude vertrouwde EPS uitlaat, niet stuk te krijgen...
Totdat je een slijptol erin zet:
Pijp voorbereid:
Pijp gelast:
Beugeltje aan de achterkant gemaakt:
Bij het andere ophangpunt een nieuw ophangrubber gemaakt van een stukje transportband
De eindtip een flink stuk ingekort, want die stak zo'n 10 cm uit de bumper vandaan:
Eindresultaat:
Het geluid is niet echt veel anders dan van de EPS. Turbo dempt gewoon al enorm. Hij klapt wel lekker af en toe
Hier het bouwverslag

M'n oude vertrouwde EPS uitlaat, niet stuk te krijgen...

Totdat je een slijptol erin zet:

Pijp voorbereid:

Pijp gelast:

Beugeltje aan de achterkant gemaakt:

Bij het andere ophangpunt een nieuw ophangrubber gemaakt van een stukje transportband


De eindtip een flink stuk ingekort, want die stak zo'n 10 cm uit de bumper vandaan:

Eindresultaat:


Het geluid is niet echt veel anders dan van de EPS. Turbo dempt gewoon al enorm. Hij klapt wel lekker af en toe
