Denk dat de rollenbank prima doet, er was nog een standaard EP3 die scoorde 2 pk meer dan ik. Misschien dat mijn luchtfilter niet superschoon is, maar voor de rest is er volgens mij (en mijn Honda monteur) niets mis...
Ray wat voor Cold Air Intake heb je en waar heb je die gehaald? Zo lijkt het wel een goede eerste aanschaf
Kon er helaas niet bij zijn, sorry guys. Mijn EP3 is tijdelijk gestald omdat m'n Toda uitlaatspruitstuk momenteel gerepareerd wordt, heeft een gescheurde flexi. =\
Het is bekend dat een CAI 12-15 pk oplevert bij een EP3. Naar horen zeggen is hij in NL zelfs via zn lucht inlaat geknepen tov de JDM. Of dit waar is weet ik niet.
Jo& wrote:Het is bekend dat een CAI 12-15 pk oplevert bij een EP3. Naar horen zeggen is hij in NL zelfs via zn lucht inlaat geknepen tov de JDM. Of dit waar is weet ik niet.
Radjen wrote:Minder geheimtaal aub voor de beginners
Het is bekend dat een Cold Air Intake (aftermarket (dus niet OEM (original equiptment manufacturer dus Honda) lucht inlaat) 12-15 paarden kracht oplevert bij een EP3 (model Civic Type-R van 2001-2005). Naar horen zeggen is hij (de EP3) in Nederland zelfs via zn lucht inlaat geknepen tov de Japanese Domestic Market (in Japan geleverde EP3 . Of dit waar is weet ik niet.
Radjen: controlleer al eerst maar is je filter inderdaad, je bougies en laat je kleppen regelen, goed voor 10 pk in sommige bevallen. Ik had ook 210 pk met enkel een cold air intake. Maar deze bank is sowieso wat te positief dit zie ik zo al aan sommige uitdraaien.