Jouw betoog komt mij een beetje treurig over, alsof je bang bent dat het voor Honda (voorlopig) niet gaat lukken..............
Genesis
Dat Honda hier maar eens een voorbeeld aan neemt.
- ChristopheR
Jo& wrote:ChristopheR wrote:Vermogen is ook niet alles hoor. En appelen met peren vergelijken gaat ook niet. Focus RS, Megane RS, ... zijn allemaal een categorie hoger. Er is eigenlijk maar 1 concurrent voor de fn2 en dat is de clio rs, tenzij ik nog een andere vergeet die ook atmosherisch is. De rest zijn allemaal auto's met turbo's.
Ben ik niet helemaal met je eens. Een Clio is beduidend kleiner dan een Civic.
Ja, dat klopt. Hij is kleiner maar weegt wel ong. hetzelfde.
-
Stoppen met F1 en andere hightech motorsport bespaart geld op de korte termijn. Op de lange termijn zul je niet meer innovatief op het hoogste plan staan en daar gaan je produkten vroeg of laat onder lijden.
Inzetten op hybrides was een risico en dat heeft, helaas voor honda, niet zo succesvol uitgepakt zoals ze hadden gehoopt: vergeleken met verkoopgetallen van een Prius zijn de hybride-civics ware fails.
Zoals ze in 't engels zeggen: Honda has to get their act together.
Sochira maakte honda groot met alledaagse vervoersmiddelen die technisch hoogstaand waren (vergeleken met de concurrentie) zoals de Honda Cub en later, op de automarkt, met de honda civic. Maar Sochire besefte dondersgoed dat z'n voorsprong te danken was aan hoogstaande techniek die voortvloeide uit de racerij.....racing improves the breed.
Maar ja, we wachten wel af.
Inzetten op hybrides was een risico en dat heeft, helaas voor honda, niet zo succesvol uitgepakt zoals ze hadden gehoopt: vergeleken met verkoopgetallen van een Prius zijn de hybride-civics ware fails.
Zoals ze in 't engels zeggen: Honda has to get their act together.
Sochira maakte honda groot met alledaagse vervoersmiddelen die technisch hoogstaand waren (vergeleken met de concurrentie) zoals de Honda Cub en later, op de automarkt, met de honda civic. Maar Sochire besefte dondersgoed dat z'n voorsprong te danken was aan hoogstaande techniek die voortvloeide uit de racerij.....racing improves the breed.
Maar ja, we wachten wel af.
-