Vanmiddag heb ik de kentekenpapieren ontvangen. Ook heb ik platen besteld, want 18.2 konden ze niet maken die moesten besteld worden en omdat ik na half 2 daar was zijn ze niet morgenvroeg maar zaterdagmorgen pas in Echt.
Dus zaterdag kan ik eindelijk rijden! De verzekering heb ik wel al geregeld.
Vanmiddag heb ik de kentekenpapieren ontvangen. Ook heb ik platen besteld, want 18.2 konden ze niet maken die moesten besteld worden en omdat ik na half 2 daar was zijn ze niet morgenvroeg maar zaterdagmorgen pas in Echt.
Dus zaterdag kan ik eindelijk rijden! De verzekering heb ik wel al geregeld.
Nice dat je je kenteken hebt! Veel plezier met rijden!
trebboR wrote:Nice! Je bent inderdaad zo gewend aan het rijden. Ik rij al een dik half jaar daily in mijn ITR en dat gaat prima. Zelfs bij slagbomen waar je een kaartje moet trekken :P even de auto uit, kaartje pakken en er weer in. Genoeg tijd!
Mc drive kan je ook in je eentje doorheen.
Hoeft ook niet gewoon dicht op de automaat langs rijden.
Gordel los. even overhangen bij passagierstoel en je haalt het kaartje zo uit de automaat
Vandaag heb ik de auto flink onder handen genomen met Danny. En dat was ook hard nodig! Op den duur hadden we een stuk wel gedaan en een ander stuk niet, hij leek wel matwit eerst :razz:.
Morgen ga ik nog wat leuks ophalen voor hem. Een hint Spoon..
Nog een foto van de blinkende wagen (thanx to Danny!!)
Ik heb gisteren een Spoon N1 eindpijp met demper gekocht. Hij maakt een mooi geluid, lekker sportief maar het is niet te hard.
Ook staat het netjes en subtiel.
quote D-Per4mance: Vandaag een fotoshootje gehouden met Marco. Ondanks dat de omstandigheden niet ideaal waren (grijs/mistig weer) toch nog wat leuke foto's kunnen maken.
Vandaag ben ik bij Kel (Assitch) geweest. Hij heeft voor mij een rvs APE intake gemaakt met daarop een blox filter met een velocity stack.
Het geluid in de vtec is echt super nu. Onderin is het geluid ongeveer hetzelfde gebleven. Je hoort de vtec echt keihard inslaan nu. Ik ben er erg blij mee .