Honda Hybid TYPE-R

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Jo&

Post by Jo& »

Lekker laten waaien...
SteefO

Post by SteefO »

micronsil wrote:Kan iemand niet bellen en het een en ander vragen of vertellen?

Ik kan niet want zit op mijn werk en hier monitoren ze gesprekken

Lijkt me niet dat dat toegestaan is gezien de wet op privacy. Voordat wij iets willen monitoren of controleren moeten wij dit schriftelijk aangeven en toestemming aan degene vragen die het betreft.... Zou ik maar ff controleren ;)
mr. X

Post by mr. X »

Beste zou zijn om langs te rijden met een groep van +- 10 Type-R's om eens een babbeltje te maken.

Misschien dat één van ons ook al genoeg indruk maakt. Ik zou het best graag willen doen maar kan dat in mijn situatie lastig.
SteefO

Post by SteefO »

mr. X wrote:Beste zou zijn om langs te rijden met een groep van +- 10 Type-R's om eens een babbeltje te maken.

Misschien dat één van ons ook al genoeg indruk maakt. Ik zou het best graag willen doen maar kan dat in mijn situatie lastig.

Wat is er zo speciaal aan jou situatie? :roll:
micronsil

Post by micronsil »

Hij werkt bij honda
Jo&

Post by Jo& »

Hij heeft een zaterdag baantje bij de Honda dealer. Lijkt me idd niet slim dan.

Waarom maken jullie allemaal zo druk om 1 wannabe auto die een dealer heeft gemaakt?

Pff als alle Golf rijders zich druk zouden maken om al die GTI wannabees...
mr. X

Post by mr. X »

Er zit een behoorlijk verschil tussen sjonnies die hun schijt diesel 'pimpen' of officiële merk dealer die hun 'R' badge belachelijk maakt...

Natuurlijk maak ik me er druk om, dit is er een van misschien vele die nog gaan komen. Als we nu niet laten zien dat we het er niet mee eens zijn gaan ze lekker door..

Ronduit belachelijk, dat is het.
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Er zit een behoorlijk verschil tussen sjonnies die hun schijt diesel 'pimpen' of officiële merk dealer die hun 'R' badge belachelijk maakt...

Natuurlijk maak ik me er druk om, dit is er een van misschien vele die nog gaan komen. Als we nu niet laten zien dat we het er niet mee eens zijn gaan ze lekker door..

Ronduit belachelijk, dat is het.

no offence, maar waarom zou het hun iets interesseren wat jij/jullie vinden?
mr. X

Post by mr. X »

En daar vat je precies de koe bij de horens.

Hoogstwaarschijnlijk zal het ze koud laten maar dan moeten ze van mij niet verwachten dat ik ooit een goed woord zal doen voor ze.

Mijns inziens is dit gewoon niet goed te praten en dat mogen ze best persoonlijk te horen krijgen.
chris

Post by chris »

mr. X wrote:En daar vat je precies de koe bij de horens.

Hoogstwaarschijnlijk zal het ze koud laten maar dan moeten ze van mij niet verwachten dat ik ooit een goed woord zal doen voor ze.

Mijns inziens is dit gewoon niet goed te praten en dat mogen ze best persoonlijk te horen krijgen.

ok dat snap ik heel goed, en terecht dat je er geen goed woord voor over hebt.. ik vind het zelf ook maar sneu.. maar maak je niet zo druk man, t leven is al ingewikkeld en kort genoeg :wink:
Jo&

Post by Jo& »

chris wrote:...maar maak je niet zo druk man, t leven is al ingewikkeld en kort genoeg :wink:

Idd.....
martijn

Post by martijn »

Maar wel officieel de traagste Type R ooit.

Zal ook wel lullig klinken een 1.3 type r blok, ff zoeken
0-100 in 12.1 sec.

Als een vlag op een modderschuit.

Gr martijn
Type-Q

Post by Type-Q »

Ik denk dat dit een wraakactie is van de HONDA HYBRID Club Benelux. Ze hebben de foto van Wesley's auto met hybrid-logo gezien en geven ons nu een koekje van eigen deeg! De Rotzakken!!!
micronsil

Post by micronsil »

^^

LOL !!!!!!!!!!
hardcorehonda

Post by hardcorehonda »

Ik snap de ophef ook niet helemaal.

Toernertijd heb ik al eens een zo'n preek aan mogen horen van een TypeR rijder die zichzelf nogal belangrijk en serieus vond omdat hij een DC2 reed.

Ik zou het honda erfgoed bevuilen met mijn bastaard EJ1 coupe waarop ik alles OEM type R aan het schroeven ben/was...
Heeeel heeeeeel erg zielig die mensen.

En maar afvragen waarom een hoop hondarijders veel van "het type R volk" elitair vinden.

Laat lekker gaan met die Hybride.. en boeiend wat andere mensen vinden van je TypeR....
De eerste beste bocht is het verschil tussen een hybride en een echt TypeR aangepakt model direct duidelijk.
Dan heb je de lol waarvor je een dergelijke R-spec auto rijd.
Niet voor de buitenwereld.... voor jezelf.
DH

Post by DH »

hardcorehonda wrote:Ik snap de ophef ook niet helemaal.

Toernertijd heb ik al eens een zo'n preek aan mogen horen van een TypeR rijder die zichzelf nogal belangrijk en serieus vond omdat hij een DC2 reed.

Ik zou het honda erfgoed bevuilen met mijn bastaard EJ1 coupe waarop ik alles OEM type R aan het schroeven ben/was...
Heeeel heeeeeel erg zielig die mensen.

En maar afvragen waarom een hoop hondarijders veel van "het type R volk" elitair vinden.

Laat lekker gaan met die Hybride.. en boeiend wat andere mensen vinden van je TypeR....
De eerste beste bocht is het verschil tussen een hybride en een echt TypeR aangepakt model direct duidelijk.
Dan heb je de lol waarvor je een dergelijke R-spec auto rijd.
Niet voor de buitenwereld.... voor jezelf.

Wat vind je dan van replica auto`s?
Persoonlijk lukt het me niet om er erg positief over te zijn. :roll: :lol:
Ik vind het gewoon fout.........
De naam van iets anders dragen klopt gewoon niet.

Ergens heb je baas boven baas..je kijkt toch op naar de NSX-R..
En hoe kijkt de gemiddelde supercar eigenaar naar een R?
Aleen moet het zich niet vertalen in arogantie.
Sportauto`s zijn competitie aleen is het vergelijken niet altijd even slim.
Een R is niet beter maar anders.. :wink:

Demian.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Dc5-Driver wrote:Ik vind het gewoon fout.........
De naam van iets anders dragen klopt gewoon niet.

mmm, moet denk ik maar de "euro-R" badge van mijn CL9 afhalen... maar die badge is zo mooi :lol:
Jo&

Post by Jo& »

Dc5-Driver wrote:Een R is niet beter maar anders.. :wink:

Juist, appels met peren vergelijken.

Een Hybride met een Type-R look is sneu.
martijn

Post by martijn »

Als ik het goed heb onthouden is de EP3 uitgeroepen tot de beste hatchback van alle, en altijd benchmark geweest. Verbeter me als ik het mis heb.

De EK9 is naar mijn idee de Über CTR daarna is het gewoon weg minder geworden ook de consument heeft daar een grote rol in.

De FN2 is een CTR die gewoonweg meer schikt is voor een breder sportief bereik en in misschien onze ogen een te tamme versie.

Wel apart is het als je het laatste TOP GEAR blad koopt en op de voorkant allemaal hatchbacks ziet en geen CTR meer.
Dat valt erg op.
Zeg nou eerlijk een 200 pk versie tussen de 280+pk jongens.
ookal ben je 200 kilo lichter.

Gr martijn
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

martijn wrote:Als ik het goed heb onthouden is de EP3 uitgeroepen tot de beste hatchback van alle, en altijd benchmark geweest. Verbeter me als ik het mis heb.

De EK9 is naar mijn idee de Über CTR daarna is het gewoon weg minder geworden ook de consument heeft daar een grote rol in.

De FN2 is een CTR die gewoonweg meer schikt is voor een breder sportief bereik en in misschien onze ogen een te tamme versie.

Wel apart is het als je het laatste TOP GEAR blad koopt en op de voorkant allemaal hatchbacks ziet en geen CTR meer.
Dat valt erg op.
Zeg nou eerlijk een 200 pk versie tussen de 280+pk jongens.
ookal ben je 200 kilo lichter.

Gr martijn

Zeg is eerlijk...

Alle 250+ pk hatchbacks die voorwiel aangedreven zijn..
Renault Sport RS, VW Golf R, VW Scirocco R, Cupra R ...
zijn allemaal Anno 2010. De laatste CTR is anno 2007. Als we terugkijken naar 2007 waren de Leon Cupra, Golf GTI, Focus ST, Mazda MPS, ... de concurrenten, zijnde max 250 pk?

*Ik zeg voorwiel, omdat de 4x4 (WRX STI, M. Evo) nogal in een andere klasse vallen imo. De Focus RS is danwel geen 4x4, maar een 305pk bommetje met een 201pk vergelijken... :roll:

affin bolides uit 2010 met 2007 vergelijken vind ik appels en peren. En dat vind Top Gear ook. Wat heeft een Top gear eraan om een auto van 3 jaar terug te reviewen tegen het hedendaagse geweld?

Het is zonde dat Honda (nog) geen antwoord heeft op de Hatchbacks van 2010...
Locked