Ach prijzig is relatief, maar de toepasbaarheid is geweldig, heb hem al gebruikt in de auto, op mijn werk off-shore in de plant. Kan er tot 60 mtr mee duiken, duiken doe ik wel maar niet dieper dan 30 mtr. :wink:
En motorfiets rijden doe ik ook, dus daar ga ik de GoPro ook op gebruiken en het geluid vind ik ook super. Dus om kort te gaan, eigenlijk een 'koopje'! 8)
Genesis
Goede & betaalbare camera oplossing voor filmen in de au
-
Yep, weer aan land. Beelden van de laatste runs tegen de Golf en de Vectra heb ik niet, toen was het geheugen al vol.
En als ik op mijn laptop wil kijken moet ik eerst gaan comprimeren, want de laptop red full HD niet. Mijn Beamer en thuis PC wel.
Het verhaal van de aankoop van de 2de GoPro was een verhaal aprt, vertel ik je nog wel, maar mazzel was het zeker. (was de camera, waterdichte behuizing, accu en 4Gb geheugenkaartje)
Genesis
En als ik op mijn laptop wil kijken moet ik eerst gaan comprimeren, want de laptop red full HD niet. Mijn Beamer en thuis PC wel.
Het verhaal van de aankoop van de 2de GoPro was een verhaal aprt, vertel ik je nog wel, maar mazzel was het zeker. (was de camera, waterdichte behuizing, accu en 4Gb geheugenkaartje)
Genesis