Page 4 of 12

Posted: Wed Jun 23, 2010 10:17 pm
by Rikky
Zal morgen een rondvraag doen :wink:

Posted: Wed Jun 23, 2010 10:18 pm
by mr. X
Zelfs de Bridgestone importeur kent ze niet dus het zal mij benieuwen maar je bent mijn held als je ze kan vinden in 205/50/15.

Posted: Mon Jun 28, 2010 8:55 am
by Katana
Met het vliegtuig kosten ze zo € 410.- per band. Echt niet leuk

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:13 pm
by Sincx
Dacht niet mee te kunnen omdat ik daar geen vrij kon krijgen. Maaaar met me nieuwe job ( woopidoo ! ) een nieuw rooster gekregen en kans was 1 op 5 dat het dus de goeie zou worden en verdomd 8)

Dus als er nog een plek over is in het hotel hoor ik dat graag dan ga ik mee. Ik sluit me dan aan op zaterdag bij de NSX'en al dat mogelijk is, zondag huiswaarts.

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:20 pm
by mr. X
Katana wrote:Met het vliegtuig kosten ze zo € 410.- per band. Echt niet leuk


Pff. Daarbij komt ook nog dat ze geen EU goedkeuring hebben. De banden die ik nu op het oog heb (D03G) hebben dat wel en schijnen nog beter te zijn.

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:22 pm
by ITR DC2
Voor nu weet ik dat alles geboekt is. Ik zal eigenaar
morgen even bellen of t evt bij de buren kan.
Is het voor 1/2 pers?

Hoop dat ik nog wat kan regelen, zou wel erg leuk zijn.

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:25 pm
by Sincx
1 persoon, hoor het wel :wink:

edit: Misschien dat iemand kamer wil delen ? :idea:

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:28 pm
by Stéphane
mr. X wrote:
Katana wrote:Met het vliegtuig kosten ze zo € 410.- per band. Echt niet leuk


Pff. Daarbij komt ook nog dat ze geen EU goedkeuring hebben. De banden die ik nu op het oog heb (D03G) hebben dat wel en schijnen nog beter te zijn.

Ik kende die band niet:
http://www.bridgestone.com.au/tyres/mot ... RE55s.aspx

en deze ook niet:
http://www.nengun.com/dunlop/direzza-d03g

Off-topic, maar waarom zou je die willen in plaats van R888s of A048s?

Posted: Mon Jun 28, 2010 10:12 pm
by mr. X
Die reactie krijg ik vaker :wink:.

Zit al heel lang te dubben wat ik wil. De A048 die ik nu opgereden heb waren goed, plakte lekker maar waren ook binnen no time kort. Naar verluid zijn de R888's nog beter dan de A048 en hebben die waarschijnlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding. Na wat gelezen te hebben en nog wat gezocht te hebben wilde ik graag de RE55S of de D03G.

Bridgestone om meerdere redenen. Over het algemeen vind ik (ongeacht welk type) brugsteen zeer voorspelbare banden hebben en het profiel van deze band vind ik echt prachtig. Wilde hem gewoon heel graag proberen.

Toch komt die band alweer uit 2007 en in de tussentijd zullen er wel veel dingen veranderd zijn in het 'maak' proces. Volgens mij is de D03G jonger en volgens de kennis van Benjamin, die met zijn STi bijna alle extreme banden geprobeerd heeft waren de D03G niet te vergelijken met alle andere. Ze steken blijkbaar met kop en schouders boven alles uit.

Tweede keus is overigens met stip de R888.

Posted: Mon Jun 28, 2010 10:48 pm
by Stéphane
OK. De D03G ken ik niet, maar de A048, Advan Neova, Toyo R1-R en de R888 wel uit ervaring Over die laatste ben ik in ieder geval heel erg tevreden. Vriend van me heeft de R1-R en die zijn ook goed. Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft klopt dat ook helemaal voor de R888s. Op mijn Elise kan ik er een jaar mee doen, met een stuk of 10 trackdays en Ring-bezoeken.

Posted: Tue Jun 29, 2010 6:57 am
by Katana
Ik ken iemand die de D03G gebruikt op een ATR en ze blijven lang constant zij hij.

Ik loop er zelf ook al een tijdje over te denken. Maar zal eerst een sump moeten plaatsen

Posted: Tue Jun 29, 2010 7:28 am
by Rikky
Sincx wrote:1 persoon, hoor het wel :wink:

edit: Misschien dat iemand kamer wil delen ? :idea:


Kamers zijn al opgedeeld.. Maar er is vast wel wat plek ergens vrij om eventueel een luchtbedje neer te leggen denk ik?? Want zo moeilijk zijn we ook weer niet...

Posted: Tue Jun 29, 2010 10:53 am
by ITR DC2
Voor iedereen geboekt....


Nog 1 plek beschikbaar, mocht iemand nog interesse hebben.

Posted: Tue Jun 29, 2010 10:55 am
by ITR DC2
Geregeld....

Tot dusver kan iedereen mee en er is zelfs nog 1 laatste plek beschikbaar,

dus mocht nog iemand mee willen, of wil je nog iemand meenemen dan kan dat.

Posted: Thu Jul 01, 2010 9:38 am
by Austin
Cool, via voodoo te horen gekregen. Lijkt me leuk om wat te schieten voor de type-r en nsx club..

Posted: Thu Jul 01, 2010 10:11 am
by ITR DC2
Alles is nu bezet en er zijn geen mogelijkheden meer binnen het hotel. :D

Iedereen die meegaat, tot dan!

Ik zal in M'tricht zorgen dat jullie alle nodige informatie ontvangen.
Als er nog vragen zijn hoor ik die graag....

Posted: Mon Jul 05, 2010 4:43 pm
by Dimer
Tot nu toe hebben er +/- 60 NSXen toegezegd! Ze komen zelfs uit Scandinavie, Spanje, Griekenland, Italie etc. De voorzitter van de Japanse NSX club komt ook!

Posted: Mon Jul 05, 2010 4:50 pm
by LaurenZ
Zaterdag de eerste NSX al zien rijden op de ring, jemig wat ziet dat er machtig uit !

Misschien kom ik die zondag ook wel, als er gewoon touristefahre is.
Afgelopen zondag heeft me lichtelijk aangestoken denk ik...

Posted: Mon Jul 05, 2010 6:12 pm
by vtec vince
Dimer wrote:Tot nu toe hebben er +/- 60 NSXen toegezegd! Ze komen zelfs uit Scandinavie, Spanje, Griekenland, Italie etc. De voorzitter van de Japanse NSX club komt ook!


Hoog bezoek dus...
Wel indrukwekkend wat die club voor leden heeft zeg :!:
Balen dat ik er niet bij kan zijn.

Posted: Wed Jul 14, 2010 10:36 pm
by mr. X
Uhm, heb even het hele topic doorgelezen maar de 18e (zondag) is de daadwerkelijke meeting. Rijden er ook mensen op die dag zelf daar naartoe? Zaterdag moet ik gewoon werken en was niet van plan te overnachten ivm verdere voorbereidingen voor mijn vakantie en een feest maaruhm.. in mijn uppie is ook weer zoiets! Knallen in je remie op de autobahn.. jeej :lol: