FRENCH en de EP3 3"exhaust by MFrame autosport
L4urenZ wrote:FRENCH wrote:was een bekende nederlandse firma.Ga er niet te diep op ingaan verder.
Hebben me al genoeg stres geleverd :-?
Wel apart, dat iedereen tegenwoordig wat tegen en/of over die firma heeft te melden. Maar het verder niet openlijk durft te bespreken...
Vaak hebben mensen er goede ervaringen mee en willen dan die firma niet meteen de grond in duwen door het op een forum te zetten :wink:
Ik vind het erg begrijpelijk
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Rikky wrote:L4urenZ wrote:FRENCH wrote:was een bekende nederlandse firma.Ga er niet te diep op ingaan verder.
Hebben me al genoeg stres geleverd :-?
Wel apart, dat iedereen tegenwoordig wat tegen en/of over die firma heeft te melden. Maar het verder niet openlijk durft te bespreken...
Vaak hebben mensen er goede ervaringen mee en willen dan die firma niet meteen de grond in duwen door het op een forum te zetten :wink:
Ik vind het erg begrijpelijk
Ik hoor de laatste tijd veel dingen over motoren die stuk gaat + Lange levertijden. En dat mag niet gezegd worden ?
'98 JDM Integra Type-R
itr03627 wrote:FRENCH wrote:dan toch maar de brake stopper en hell remleidingen besteld.
Zo kan alles in 1 keer gemonteerd worden.
Kan al niet wachten :lol:
ge et groot gelijk :-) diene brakestopper gaat goe goed voelen ale ik voelde het verschil toch :-) :wink:
denk ook wel dat het verschil uitmaakt.
Zag bij mijn ek4 ook de wandplaat goed achteruit komen.
Zal dus vlugger op druk zitten.
hey French, ik had ook HEL remleidingen besteld. Ik wou ze vandaag plaatsen maar kreeg gisteren deze link http://civictype-r.co.uk/forum/viewtopi ... 7&t=212433 doorgestuurd van Spons hier op het forum.
heb dus besloten de Hel maar terug te sturen en de remleidingen van Stoptech te bestellen. duurder maar van veel betere kwaliteit.
skat kan ze voor de EP3 ook verkrijgen, heb het al nagevraagd
heb dus besloten de Hel maar terug te sturen en de remleidingen van Stoptech te bestellen. duurder maar van veel betere kwaliteit.
skat kan ze voor de EP3 ook verkrijgen, heb het al nagevraagd

[quote="Beast19rp"]hey French, ik had ook HEL remleidingen besteld. Ik wou ze vandaag plaatsen maar kreeg gisteren deze link http://civictype-r.co.uk/forum/viewtopi ... 7&t=212433 doorgestuurd van Spons hier op het forum.
skat kan ze voor de EP3 ook verkrijgen, heb het al nagevraagd ]
Sorry maar eerlijk gezegt een beetje bullsh*t..
Dit is ook al eerder uitgelegd in het technische gedeelte.
Ik heb HEL brakelines op mijn FD2 voor ongeveer 2 jaar, en op de DC5 zitten goodridge leidingen, beide zien er nog prima uit.
skat kan ze voor de EP3 ook verkrijgen, heb het al nagevraagd ]
Sorry maar eerlijk gezegt een beetje bullsh*t..
Dit is ook al eerder uitgelegd in het technische gedeelte.
Ik heb HEL brakelines op mijn FD2 voor ongeveer 2 jaar, en op de DC5 zitten goodridge leidingen, beide zien er nog prima uit.
even van onder het stof halen:
eindelijk zijn m'n powerslot-remschijven (front &rear, gegroefd)aangekomen.
dus kon ik aan de slag met de eerder geleverde spullen:
-ferodo ds 2500 (front en rear)
-TRW grandprix remolie
-hel remleidingen
alles is vrij vlot verlopen,enkel moet ik toch nog even gaan ontluchten,want heb de indruk dat het nog niet 100% is
enkele pic's

eindelijk zijn m'n powerslot-remschijven (front &rear, gegroefd)aangekomen.
dus kon ik aan de slag met de eerder geleverde spullen:
-ferodo ds 2500 (front en rear)
-TRW grandprix remolie
-hel remleidingen
alles is vrij vlot verlopen,enkel moet ik toch nog even gaan ontluchten,want heb de indruk dat het nog niet 100% is
enkele pic's

Re: FRENCH en de EP3 (uitlaat pg3)
Dankzij het nieuwe forum kan ik eindelijk weer posten :thumbs:
Om één of andere reden kon ik niet meer inloggen,waardoor ik ruime tijd enkel kon meelezen,wat best wel frustrerend was :cry:
ondertussen ben ik nog steeds gelukkig met EP3 die er ondertussen 84.xxx km heeft opzitten en zijn er nog wat veranderingen gebeurd.
voor sommigen heiligenschennis,voor mij een symbolische middelvinger aan al die grijze muizen in België:de EP3 heeft ROZE wielen :shock:

Uploaded with ImageShack.us
en de lipjes zijn gewrapped in camo:

met de witte wielen:

voor de haters:
hoto/my-images/844/foto0158w.jpg/]
[/URL]
voor de rest is het nu vooral sparen voor de motorische updates:
J's Racing front strutbar:check
INJEN CAI :check
HONDATA K-PRO :check
SKUNK2 Intake manifold:check
SKUNK2 Throttle body: to do
TEGIWA Toda replica manifold:to do
AEM? wideband:to do
JDM arb: to do
en dan natuurlijk nog alles laten afstellen en genieten :to do :lol:
Om één of andere reden kon ik niet meer inloggen,waardoor ik ruime tijd enkel kon meelezen,wat best wel frustrerend was :cry:
ondertussen ben ik nog steeds gelukkig met EP3 die er ondertussen 84.xxx km heeft opzitten en zijn er nog wat veranderingen gebeurd.
voor sommigen heiligenschennis,voor mij een symbolische middelvinger aan al die grijze muizen in België:de EP3 heeft ROZE wielen :shock:

en de lipjes zijn gewrapped in camo:

met de witte wielen:

voor de haters:
hoto/my-images/844/foto0158w.jpg/]

voor de rest is het nu vooral sparen voor de motorische updates:
J's Racing front strutbar:check
INJEN CAI :check
HONDATA K-PRO :check
SKUNK2 Intake manifold:check
SKUNK2 Throttle body: to do
TEGIWA Toda replica manifold:to do
AEM? wideband:to do
JDM arb: to do
en dan natuurlijk nog alles laten afstellen en genieten :to do :lol:
Re: FRENCH en de EP3 (uitlaat pg3)
Ik ben er 100% zeker van dat jij er van geniet...