Ik was vandaag bij Donkeykong geweest.
Was super gezellig en we hebben elkaar pratend en rijden vermaakt.
De autos gecheckt toen vielen er wat kleine verschilletjes op.
Wel gruwelijke bak man!
Rijd super zeg aleen die uitlaat he..ik mis dat gebrom :lol: .
Ja Dimer vast niet jou kwaliteit....
Maar toch leuke fotos.
Ben er een paar keer geweest in kort tijdsbestek om te zeuren en vragen te stellen en ze zijn ongelofelijk aardig geweest elke keer.
Helaas willen de keurmeesters wel eens verbitterd en nors reageren. Dat is altijd weer een uitdaging of je hem in die korte 'contact' tijd over kan halen oprecht vriendelijk te zijn en hem tot lachen kan 'dwingen'. Is me eigenlijk nog altijd gelukt met als gevolg dat ik bij het wegrijden enigszins chagrijnig ben geworden :razz:.
Ik zou ook een eikel zijn als ik daar werkte, over het algemeen komt daar een volk joh.....
Ben zeer regelmatig op de rdw vloer in amsterdam te vinden en ik kan het heel goed met de keurmeesters hebben. Vaak nemen ze ook gewoon de info over die ik ze breng, dan hoeft ie tenminste niet helemaal te meten enzo
Het is overigens wel te begrijpen dat de keurmeesters over het algemeen wat nors zijn, want dat is ook zo.
Ik kom al jaren bij de RDW, en je moet eens zien wat ze dagelijks voor rotzooi tegenkomen qua auto's, echt waar daar word je niet vrolijk van. En al die mensen willen hun 'auto' gewoon zonder gezeur gekeurd hebben, dus moeten ze wel pietluttig zijn af en toe, hoe vervelend het ook is.
Echt waar, als ik foto's gemaakt had van wat ik daar allemaal gezien heb aan frikandellen van auto's... moet je eens denken dat je er jaren werkt.. :-?