RedSun wrote:Netjes man!! wou dat ik zo'n ruimte had... Hoewel ik niet mag klagen, kan elke zaterdag in de werkplaats van Lexus sleutelen met brug. Maar ja je kan daar geen half gedemonteerde auto laten staan voor de monteurs als verrassing op maandag morgen.
joh.. nou ik heb nog een '87 mk1 crx met ZC1 staan die heel veel liefde nodig heeft... en iemand met wat meer verstand van auto's dan ik :lol:
zo'n dagje klussen lijkt mij erg tof! vervelend alleen dat dat ding uit de wegenbelasting is, en niet loopt op dit moment dus kan m niet zomaar meenemen en weer mee naar huis terugrijden..
RedSun wrote:Kan geregeld worden hoor Chris, mijn broertje is monteur en de de dealer waar ik het over had zit in Amsterdam.
Moet hem alleen rijdend zien te krijgen
nou het komt om te beginnen vooral neer op rust-control.. hele interieur ligt eruit afgezien van het dashboard en heb al een aantal nare gaten gevonden.. misschien dat ding ff naar mr. x slepen als ie een slijptol en lasapparaat heeft? :lol:
denk sowieso dat er een hoop aan vervangen moet worden, wil dr op termijn weer helemaal 100% hebben, zowel binnen als buiten..
het is een oud beestje, ooit voor 600 eu op de kop getikt, met pak m beet 130.000 op de teller, maar ben wel helemaal verliefd geworden op dat ouwe apparaat.. wil dr echt weer een pareltje van maken!.. ooit ops:
Overigens staan er in Zwitserland nog +- 8 te koop maar zoals ik al vaker gezegd heb, geen een kan tippen aan de conditie waar deze in is.
Nu moet ik wel zeggen dat de gele van de link erg aan de optimistische kant is voor 130.000 km. Niet erg overigens, laat ze maar lekker in waarde stijgen :wink:.
Voor wat betreft de auto origineel laten ga ik helemaal met je mee Mr. X. Ik heb zelf een 100% originele blue pearl EE8 gehad met zelfs de originele Honda radio er nog in en heb nu een 100% originele DC2 met ALLE rekeningen van 11 jaar dealeronderhoud en uiteraard ALLE boekjes, sleutels etc. Over de kleur: persoonlijk vind ik NH-0 het mooist maar geel is absoluut exclusief, dat zeker! Gr
We willen allemaal exclusief zijn, vraag is altijd echter voor hoelang blijft dat zo... ik denk met je gele wel een hele lange tijd... :lol:
Maar de gele ITR is echt een mooie gave bak, Maarten, good choice!
Spoon velgen, uitlaat, bigbrake kit zou echt het plaatje compleet maken (but thats just my humble opinion).
ff terugkomend op jouw idee om misschien eens een klusdag te doen.. ik heb daar namelijk wel interesse in! al kan ik me voorstellen dat het alleen voor R-'s is.. maar ik denk dat ik een hoop van iedereen hier kan leren om zo mn mk1 crx op te lappen
Ok, ik heb vannacht zó vreemd gedroomd dat ik het even met iedereen wil delen. Geen idee hoe ik er bij kom maar lekker geslapen heb ik dus niet bepaald!
De Integra slaapt altijd lekker in een twee-persoons garage in een afgesloten deel van onze schuur.
Nu heb ik geen idee hoe maar we (ik en nog iemand, weet niet meer wie) liepen naar buiten richting de schuur. Opeens zag ik de garage deur open staan terwijl niemand daar de afstandsbediening voor heeft. Eerst dacht ik dat de Integra in zijn geheel weg was maar toen ik dichter bij kwam zag ik dat heel de auto uit elkaar getrokken was :-?.
Het zijscherm was eruit geknipt vanaf het achterlicht, tot de achterraam tot aan de deur en skirt. Deur was eruit, stoelen waren uiteraard verdwenen (of uitgebrand, dat weet ik me ook niet goed te herinneren), motor was er uit maar niet in zijn geheel alleen het onderblok wat ik veel erger vond omdat het een prima motor is en het zonde is die uit elkaar te trekken (waar kan je jezelf druk om maken als je auto er zo bij staat), motorkap, bumper, koplampen, velgen, zijschermen, spoiler. Ãlles was serieus pleite!
Het meest vreemde was dat de NSX van Dimer (in het groen :razz: ) achter de auto stond die naast de Integra in het hok staat.
Nougoed ik snapte er dus werkelijk de ballen niet van en toen zag ik een gele DB8 rijden met zwarte voorbumper, andere kleur achterbumper en die verdacht ik er van het te hebben gestolen (god weet waarom). Hij reed eerst bij ons over de dijk en kwam toen onze (doodlopende) straat in, vandaar mijn argwaan waarschijnlijk. Uiteindelijk kwamen er ook 2 of 3 politie wagens aan in colonne. Heel vreemd. We liepen naar achter om eens verhaal te gaan halen maar toen werd ik (bezweet) wakker.
:shock:
Serieus, ik ben gelijk naar buiten gerend maar ze staat er nog (compleet!) 8)
Vreemde zaken...
Zijn er meerdere mensen die dit ooit hebben gehad of ben ik werkelijk zo apart dat ik zulke dingen droom over mijn auto? :lol:
Ahaha, geweldig! :lol: Ik doe ook wel es dromen over mn auto maar dan fantaseer ik me de auto met alles er op en der aan :razz: Kan ook wel es uren wakker liggen omdat ik allerlei plannen in mn hoofd heb ops:
Arno wrote:Ahaha, geweldig! :lol: Ik doe ook wel es dromen over mn auto maar dan fantaseer ik me de auto met alles er op en der aan :razz: Kan ook wel es uren wakker liggen omdat ik allerlei plannen in mn hoofd heb ops: