Beast19rp (3 filmpjes spa pg10)
- ChristopheR
Beast19rp wrote:Jo& wrote:Ik zou je aanraden je onderlegplaat te vervangen voor een kleinere.
kun je dit eens uitleggen? mss door middel van foto's?
die zwarte plastic plaat achter je nummerplaat wegnemen en je nummerplaat rechtstreeks op je bumper hangen
heb ik ook gedaan, de 4 gaatjes zijn er toch al dus dat gaat in 2 min en is veel mooier
dat bedoelt hij
ik was vandaag op de vroemdag en het was super. als er mensen zijn met pics, posten maar die handel.
voor het vrij rijden heb ik mij een helm laten maken.
the rising sun of japanse oorlogsvlag ...
... die overgaat in een scheur en het honda logo laat verschijnen in zilver en carbon
met daar onder in het carbon de zin "the power of dreams"
en op de zijkant mijn naam in carbon en mijn bloedgroep in de belgische vlag
greetz
voor het vrij rijden heb ik mij een helm laten maken.
the rising sun of japanse oorlogsvlag ...

... die overgaat in een scheur en het honda logo laat verschijnen in zilver en carbon

met daar onder in het carbon de zin "the power of dreams"

en op de zijkant mijn naam in carbon en mijn bloedgroep in de belgische vlag

greetz
- ChristopheR
met de kinderen werd er inderdaad zonder helm gereden en waren er strikte regels te volgen voor het voorbij steken en al. was ontzettend veilig want geen enkel ongeval gebeurd.
vanaf 15u30 mochten we vrij rijden. en toen was de helm wel verplicht. toen ging het ook wel een stukske harder. met de kinderen gaven we mss 80%, maar alleen de volle 120%
vanaf 15u30 mochten we vrij rijden. en toen was de helm wel verplicht. toen ging het ook wel een stukske harder. met de kinderen gaven we mss 80%, maar alleen de volle 120%
mr. X wrote:Gaaf! Waar heb je dat ergens laten doen als ik vragen mag?
http://sunflower05.skyblog.com is zijn website