Na een jaar van financiële probleempjes, nog eens een update! We zijn tijdens de bouw van ons huis opgelicht zijn door de aannemer. Ik ga jullie het verhaal besparen, maar alles is opgelost geraakt. Ik heb wel mijn Flashpro, race manifold, rrc intake manifold en uitlaat moeten verkopen. Het was dat of de fn2 verkopen. Dus was de keuze snel gemaakt, wel met spijt in het hart. Maar nu gaat alles terug beter. We hebben de ruwbouw verkocht en hebben ons huurappartement kunnen kopen. Ik heb ondertussen ook een Hondata ECU op de kop kunnen tikken. En een airbox is in bestelling. En de rest zal ik wel zien. Maar ik heb OZ ultraleggera's gekocht! En ze staan super onder de auto. Hier zijn de pics
Oh ja er liggen Bridgestone Potenza's op. Een goede allround band waar ik tevreden van was op de OEN fn2 velgen. De OZ's zijn 18x8, 5x114,3 en et48. Ze wegen 8 kg/ velg terwijl de fn2 velg ong 11 kg weegt.
bale van die aannemer man, die shit gebeurd eenmaal..
De rims zijn wel vet!
persoonlijk zou ik nog een detail toevoegen.
Een dunne rode lijn, rond aan de buitenkant, om de velg van het rubber te onderscheiden en in toon van de kleur van de auto.
Goed, even een kleine update van mijn topic. Heb nog een paar kleine updates gedaan:
- Hondata Flashpro - Tegiwa airbox - FD2 intake pipe - FD2 throttlebody - RRC Intake manifold en Hondata heatshield - Toda exhaust manifold, vandaag pas gemonteerd - Ferodo remblokken en leidingen
Binnenkort: FD2 nokkenassen(heb ik hier ook al liggen) en nog Flashpro afstelling Ik had foto's van al het lekkers hier, maar helaas is mijn laptop tijdje geleden gecrasht... dus moeten jullie mij maar op mijn woord geloven!
Toekomstplannen: mss balance shaft delete kit en lichtgewicht pulley's, maar ben er nog niet zeker van.