Robin update pagina 2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mrkeffo

Re: Robin update pagina 2

Post by mrkeffo »

Alleen de wheelwax maar ? :D maat blijf het egt een zeer mooie set vinden! Heb zin in ulft volgendeweek maandag! :D
donkeykong

Post by donkeykong »

ziet er vet uit, alleen oooh zoo onpraktisch hahah. type-r's zijn er om in te racen :)
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

Dank jullie mensen,

Ulft gaat goed komen Kevin, word weer gezellig en een mooie rit.

Het is inderdaad alles behalve prachtisch, echt geen aanrader als dagelijks vervoer. Zo hier en daar wil ik het gas ook echt wel even intrappen om het bekende vtec momentje, bochtenwerk is waar de R voor gemaakt is nu niet meer zijn krachtbron, dit heb ik goed verziekt. Dat is zeker een feit, toch geniet ik er zo ook van als ik rij en als ik hem/haar zie staan. Die ziekte doet me al enorm goed.
trebboR

Post by trebboR »

Wow! Echt heel mooi! :D
Robin type-r driver

Zaterdag heb ik een mooie en ow zo gezellige shoot gehad met Kevin bij Katjana. Subliem mooie foto's weet ze te maken zoals vele wel van der kennen, zie hier het resultaat van onze dag daar.

http://www.flickr.com/photos/misshonda/sets/72157630268052022/

Hierbij even een paar om u te verleiden :P ,

Image

Image

Image

Image
mrkeffo

Post by mrkeffo »

Wat was het toch ouderwets gezellig :D
supers

Post by supers »

Zoooo zeker dik :D zowel de foto's (mooi gedaan Katjana) maar de wagen mag er ook zijn :D
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Robin type-r driver

Dank je :D
Sinister

Post by Sinister »

Enig idee hoeveel pks hij draait?
Robin type-r driver

Nee ik heb echt geen flauw idee, door de tijd heen zal ik vast wat verlies hebben en natuurlijk op de manier waarmee ik rij is ook niet ten goede om het op het asfalt kwijt te kunnen. Wel wil ik nog eens een keer de bank op, ook daar zitten vele verschillen in dus het blijft maar natte vinger werk denk ik :P.

EP3 van mrkeffo en mijn DB8 zit weinig verschil in, klein voordeel voor de EP3. Beide zijn enkel met een andere luchtfilter voorzien toen der tijd.
DB8 van Sandro_DB8 en mijn DB8 zat een behoorlijk verschil in. Zijn DB8 is met skunk2 catback, testpijp en andere ECU.

Tsja en allen zijn nog niet op de bank geweest, het geeft misschien een klein idee?
Sinister

Post by Sinister »

Ja jij hebt een jdm blok dus er zou idd niet veel verschil op mogen zitten met de EP3 :)
Robin type-r driver

Inmiddels een update, der is uitbereiding gekomen. Dit maal is de JDM ITR DB8 niet meer alleen, een EDM ITR DC2 is erbij gekomen. Voor nu is het meer een auto om te kunnen gebruiken en dus niet met zorgen en angst te hoeven rijden als bij de JDM DB8. Wel hoop ik hier ooit iets netjes van te maken als ik die mogelijkheid krijg.

Het is een bekende van hier zoals jullie kunnen zien.
Image

Image

Image
mrkeffo

Post by mrkeffo »

Maat dikke aanwinst veel plezier ermee!
vtec vince

Post by vtec vince »

Zo dan, leuke aanwinst idd!
Leuk wagenparkje zo.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
donkeykong

Post by donkeykong »

Mooi kan je eindelijk knallen met een type r :)
mrkeffo

Post by mrkeffo »

donkeykong wrote:Mooi kan je eindelijk knallen met een type r :)

Dat doet hij met de db8 okwel hoor :D
Robin type-r driver

Knallen gaat nog niet zoals moet met de EDM en daarbij is dat ook totaal anders als met de JDM. Zijn totaal verschillende auto's en dat vind ik dan toch ook weer het mooie eraan, daarom eigenlijk ook deze aankoop. Je kan spreken over de zelfde auto terwijl zowel de looks als rijbeleving anders is.

Even een fototje van ons onkruid begroeide oprit en daarop het gebroedelijk paar.
Image
Jo&

Post by Jo& »

Er zullen een hoop mensen geen zak van je wagenpark snappen ;) hehe

Wat vind je zo verschillend tussen de twee?
Robin type-r driver

Het voordeel is weer dat mensen me ook niet hoeven te snappen:P, ik heb eenmaal die geestelijke tik en ook ik weet niet hoe ik eraan kom :D .

Phoe hoe moet ik dat dan weer uitleggen, allereerst natuurlijk al de zit positie en dan het zelfde dashboard in spiegelbeeld voor je neus:P. Daarnaast stuurt, koppelt en schakelt het zwaarder, dit zou vast aan slijtage of andere olieën kunnen liggen? Motorisch ook andere reactie op wat je doet, zowel opschakelend als terug schakelend. Vtec komt duidelijk softer bij mij over ten opzichte van de JDM, niet vervelend of teleurstellend allemaal, ik vind het juist mooi dat dat anders is.

Wel moet ik erbij vertellen dat er echt onderhoud aan zit te komen, dit voor zekerheid en ook verbeteringen natuurlijk.
Jo&

Post by Jo& »

Geinig! Ben je niet bang dat je perongeluk denkt in de andere te rijden en dus een muur raakt of paaltje of.....
Locked