*Wesley* FD2 - Feels spruitstuk pagina 31
mr. X wrote:Velg opzich is mooi, though ze wel iets forser morgen voor deze auto.
Limited edition TE37 time attack velgen zouden er erg goed onder staan.
(Afbeelding nr. 2)
Zwart zou er sowieso goed (beter?) onder staan.
Hoebedoel je Forser?
Ik heb zwart hierbij ook al voor gesteld.. maar het blijft een type-r..
En witte velgen blijft uniek ten aanzien van zwarte velgen.. maar ik heb nog alle tijd om te beslissen

Dunne meid of een forse meid, wat denk je dat ik dan met fors bedoel?
Ik bedoel dat die spaakjes te dun zijn. Daardoor oogt het vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Zwart is lekker makkelijk, je ziet namelijk niet zo snel dat ze vies zijn :wink:
Wit op wit is wel mooi, maar dan kun je net zogoed de stock velgen eronder laten!

Ik bedoel dat die spaakjes te dun zijn. Daardoor oogt het vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Zwart is lekker makkelijk, je ziet namelijk niet zo snel dat ze vies zijn :wink:
Wit op wit is wel mooi, maar dan kun je net zogoed de stock velgen eronder laten!
mr. X wrote:Dunne meid of een forse meid, wat denk je dat ik dan met fors bedoel?
Mja vind de stock rims niet zo moooi tbh.
En misschien haal ik wel RE30's in het wit. ik ben er persoonlijk nog niet helemaal uit !
baRt wrote:jawel, alleen vergat ik ff dattie dan naar flevoland moet... die shizzle is ook eenvoudiger geworden...
ff aanpassing:
3. duurt een halve dag
4. is duurder (ook BTW betalen namelijk)
Veel meer is het momenteel niet meer... en dattie dus naar Flevoland moet voor een 'complete keuring van ongeveer een halve dag'
Verder is het volgens mij niet meer zo spannend... nadeel wat ie echter heeft, is dat de auto wel aan bepaalde nederlandse / europese regels moet voldoen... mistlamp als eerste toevoeging dus...
En sja: ding zal dan denk ik ook wel een dB-meting krijgen, al die dingen die je als liefhebber niet wilt
MAar de grote lijn is de grote lijn
Dit betekend dus dat je het niet meer via een SVA keuring hoeft te doen?
Je kan nu dus direct vanuit Japan naar NL schepen en in Flevoland laten keuren?
Wat zijn ongeveer de keuringskosten?
Registratie RDW Nederland € 100,00
Verwijderingsbijdrage € 45,00
Weging € 17,00
APK €30,00
zoiets?
Dimer wrote:baRt wrote:jawel, alleen vergat ik ff dattie dan naar flevoland moet... die shizzle is ook eenvoudiger geworden...
ff aanpassing:
3. duurt een halve dag
4. is duurder (ook BTW betalen namelijk)
Veel meer is het momenteel niet meer... en dattie dus naar Flevoland moet voor een 'complete keuring van ongeveer een halve dag'
Verder is het volgens mij niet meer zo spannend... nadeel wat ie echter heeft, is dat de auto wel aan bepaalde nederlandse / europese regels moet voldoen... mistlamp als eerste toevoeging dus...
En sja: ding zal dan denk ik ook wel een dB-meting krijgen, al die dingen die je als liefhebber niet wilt
MAar de grote lijn is de grote lijn
Dit betekend dus dat je het niet meer via een SVA keuring hoeft te doen?
Je kan nu dus direct vanuit Japan naar NL schepen en in Flevoland laten keuren?
Wat zijn ongeveer de keuringskosten?
Registratie RDW Nederland € 100,00
Verwijderingsbijdrage € 45,00
Weging € 17,00
APK €30,00
zoiets?
+1000 euro
Voor de individuele typegoedkeuring.
Oeh het gaat nu dus echt gebeuren ! Dat wordt een hele exclusieve wagen om te zien en te rijden :wink: ..
Nog 4 weken en dan is het zover. Als je nu al een afspraak maakt bij de RDW voor die dag kun je op eendagskenteken alles doen zoals bArt al zegt.
En anders vraag je twee maal een kenteken aan. Zo'n ramp is dat ook weer niet :-) .
Greeetz Vincent
Nog 4 weken en dan is het zover. Als je nu al een afspraak maakt bij de RDW voor die dag kun je op eendagskenteken alles doen zoals bArt al zegt.
En anders vraag je twee maal een kenteken aan. Zo'n ramp is dat ook weer niet :-) .
Greeetz Vincent
@ Apex: Yeppp eindelijk de plannen waren er al in September, maar ik zat toen nog met mijn huis dat is eindelijk rond vandaar dat ik me nu kan gaan focussen op dit mooie beestje
@ Vtecmoon: yess, werk bij BT daar in de straat van ikea ^^,
Maar ik kom zo ie zo wel ff langs op de foodstrip zodra die op plates staat.!

wesjes wrote:@ Apex: Yeppp eindelijk de plannen waren er al in September, maar ik zat toen nog met mijn huis dat is eindelijk rond vandaar dat ik me nu kan gaan focussen op dit mooie beestje
Je hebt echt geen idee in wat voor gebied jij zit met leuke auto dingen. Key werkt naast je, 2min lopen van je werk zit een shop packed with JDM stuff, en dan is er de Foodstrip.
mr. X wrote:wesjes wrote:dus op dit moment hou ik me voor op de 18e dit kan nog anders uitlopen maar op dit moment staat de FD2 toch echt gepland op de 18e.
Weet iemand nog waar ik rekening mee moet houden?
Niet meer 4 keer het woordje 'op' in één zin gebruiken?
:slaan: :lol:
Mierenneuker 8)
haha!!! ik sta te popelen om der op te halen!