Gaskleppie wrote:Is Frank er ook
Yep. Ik dacht even dat ik er niet bij kon zijn, maar ben er wel....
Oja, voor de gene die een ApexI afgesteld willen hebben: ZONDER AFREGELBARE BRANDSTOFDRUK REGELAAR BEGIN IK ER NIET AAN!!
Tis maar dat je het weet.... ]
Dus als ik het goed begrijp Frank, zet je met die brandstof drukregelaar de boel iets rijker, zodat de punten waar de wagen normaal arm loopt, nu rijker gaat lopen, en met de apexi regel je de rijke punten af omlaag naar een betere waarde?
want ik hoorde dat een apexi alleen je motor rijker kan laten lopen maar niet andersom dus.
De apexi neo lijkt me beter als de regular VAFC want ik meen dat de NEO kan aanpassen in 100/200 RPM gebieden i.p.v 500rpm gebieden van de VAFCII
Hmm lijkt me ook voor de s2000 interresant want ik hoor VEEL verhalen dat de 240 ponies in werkelijkheid maar 220 zijn en er nogal wat te behalen was met een simpele goede VAFC tune...
Maarja ik weet niet of zon B&M met meter ook op de s2000 fuel rail past, ik denk het niet..
Eens rondneuzen op i-net
