]en overnachting[/b] en ontbijt (koffie en fruitsap inbegrepen). De kosten hiervan zijn 20 euro p.p., er is Start van de BBQ is 19.30 je mag binnenkomen tot 20.00 uur en dan is de mogelijkheid er om je auto al op het afgesloten terrein van het paddock te zetten. Na 20.00 uur is het buiten de paddock parkeren. Parkeren is op eigen risico ook voor het paddock.
Waar is die overnachting dan? Of doen we als type-R club nog iets anders kwa overnachting?
haha, die camping is midden op het circuit. Ik heb er wel eens gestaan met een 24uurs race. Ga je snachts even een tukkie doen hoor je ze letterlijk om je heen rijden. Geniaal!
Ben er ook ovb
Ik ga zeker rijden als ik kom! Kijken of de remmen op tijd klaar zijn (voor + achter met Ferodo's wordt ongeveer 400 eurootjes :cry: )
Mocht het niet zo zijn, dan maar met de VTI recaro :lol:
@ Ken. Is het handig om bij jouw te overnachten of stoor ik :lol: ....
LCR wrote:Ben er ook ovb Ik ga zeker rijden als ik kom! Kijken of de remmen op tijd klaar zijn (voor + achter met Ferodo's wordt ongeveer 400 eurootjes :cry: ) Mocht het niet zo zijn, dan maar met de VTI recaro :lol:
@ Ken. Is het handig om bij jouw te overnachten of stoor ik :lol: ....
Voor en achter Ferodo's voor 400,-?? word tijd dat je lid word Luc.
Leden krijgen een leuke korting bij TCC 8) Je hebt het er na deze twee sets ferodo's al uit.
Als ik een EK-R bezit, DAN word ik LID van DE CLUB!!
Prijzen zijn van TCC excl de 10% korting. Kan ze ook bestellen bij Brezan en 30% pakken, alleen weet ik niet WAT er precies weggefreesd ( of juist niet) moet worden...net als bij de VTI toen. Jim had het gratizzz gedaan... :thumbs:
Maarre.. zijn er geen andere vergelijkbare ( in prijs, kwaliteit en verkrijgbarheid) alternatieven :?:
Ferodo voor de achterwielen van de ATR bestonden niet en zijn door RJ op maat besteld bij Ferodo NL in een gelimiteerde batch. Het ging niet om iets wegfrezen in dit geval maar er moest juist iets bijkomen. Dit is de reden dat hij de enige is die ze kan leveren, hij heeft ze speciaal laten maken! 8)
Woolfie was overigens de testmule voor het ontwerp en het prototype. 8)
LCR wrote:Als ik een EK-R bezit, DAN word ik LID van DE CLUB!! Prijzen zijn van TCC excl de 10% korting. Kan ze ook bestellen bij Brezan en 30% pakken, alleen weet ik niet WAT er precies weggefreesd ( of juist niet) moet worden...net als bij de VTI toen. Jim had het gratizzz gedaan... :thumbs:
Maarre.. zijn er geen andere vergelijkbare ( in prijs, kwaliteit en verkrijgbarheid) alternatieven :?:
Nog steeds geen 400,- denk meer aan +/-250 euro :wink: