Fijn een stukje rijden deel IV

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
mr. X

Post by mr. X »

Kan nu al niet wachten op de filmpjes.

Sowieso is zo'n camera in de auto wel lollig, kostdat?
IvoG

Post by IvoG »

VTECRob wrote:BC test ik morgen...
SSRD heb ik bewust niet voor gekozen...
Ik heb nu de meest schokbestendige PVR, omdat je daar meer mee kunt dan een SSRD... 8)
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Welk merk / model ga je testen?
Katana

Post by Katana »

IvoG wrote:
Katana wrote:Dan moet je de camera wel in het midden hebben. Bij mij zat Miguel naast me te filmen dus lijkt het alsof ik soms in het midden van de bocht rij. Terwijl ik netjes de lijn raakte (niet altijd :lol: )

Ik hoop dat je het van Frank wel wil aanhoren, want toen ik daarover begon moest je er niks van horen! :lol:

En je raakt wel een lijn, meerdere zelfs waarschijnlijk, maar geen van alleen DE ideale lijn :idea: :lol: :wink: De camerapositie doet er niks toe, Miguel heeft prima werk gedaan 8)

Natuurlijk Ivo, ik luister altijd naar anderen. Zeker Frank en U zelf.

Nou wil ik niet meteen gaan verkondigen dat ik soms een beetje eigenwijs kan overkomen, maar ik wil eerst mijn grens en die van de auto weten zodat ik kan bepalen welke marge ik waar heb. In de regen is dit een stuk makkelijker.

Dan zou ik een van de Goden (Frank en U) een coachride willen vragen.

Ik heb mezelf op het filmpje even getimed en kom op 2:22 uit.
Best aardig om mee te beginnen als ik naar de tijden van zondag kijk.
Op normale banden
IvoG

Post by IvoG »

Ik zal eens een bandje van Zandvoort 2004 met BaT opzoeken, eens kijken wat voor tijden ik daar reed.

Vergis je niet, afgelopen zondag had elke deelnemer maar 1 ding voor ogen, en een lege baan om dat te bereiken. Tijdens jouw ronde en zeker tijdens de mijne hadden we toch andere doelstellingen. :idea:
Katana

Post by Katana »

IvoG wrote:Ik zal eens een bandje van Zandvoort 2004 met BaT opzoeken, eens kijken wat voor tijden ik daar reed.

Vergis je niet, afgelopen zondag had elke deelnemer maar 1 ding voor ogen, en een lege baan om dat te bereiken. Tijdens jouw ronde en zeker tijdens de mijne hadden we toch andere doelstellingen. :idea:

Klopt, veel aandacht gaat naar de andere mensen/dwazen op de baan.

Concentratie is dus belangrijk.
Locked