dus..gasten kunnen hun strakke plasser niet van hun reet onderscheiden.
daarom dat ik de leidingen tegenwoordig gewoon in het zwart bestel. alles wat zwart en vuil is aan de onderkant denken ze dat het stock is. heb er echt geen woorden voor maar leef helaas (qwa autorijden dan) in belgie dus zal me toch moeten houden aan de wet. helaas maar heb er wel mee leren leven
Ik kreeg ook nog een opmerling over de originele veerpootbrug :?:
ben alles aant inzamelen voor de type r zodat ik er ergens voor september mee aan de slag kan: het volgende is besteld of is al binnen. Sommige dingen zijn wel gewijzig en andere dingen in de plaats gekomen.
zou eerst als eerste gebeuren maar nu ik de auto stuk voor stuk ga opbouwen gaat het spuiten als laatst gebeuren. dus ergens in dec pas.
deze spullen zullen nu eerst iig worden ingeslagen. en pas als ik alles heb wat ik op mijn lijstje heb staan (ergens september dus) ga ik pas bouwen en daarna laten spuiten
Op een ander forum zei jij zelf op een dergelijk opmerking over jouw wagen zoiets als... 'beter eerst bouwen, dan er weer demonteren, dan spuiten en weer opbouwen'.
VTECCIE wrote:Op een ander forum zei jij zelf op een dergelijk opmerking over jouw wagen zoiets als... 'beter eerst bouwen, dan er weer demonteren, dan spuiten en weer opbouwen'.
Mooie lijst! Tis helaas niet de goedkoopste hobby om een spoon/jdm verzamelaar te zijn! Valt me trouwens nog mee dat je in belgie niet originele paintjob moet hebben :P stelletje fuckers daar!
Bob hier op het forum doet dit met zijn sol.
Die laat hij eerst spuiten (morgen gaat hij weg) waarna hij terug komt, geswapt word, en de engine bay gespoten word. Persoonlijk vind ik dit niet slim.
Ik zou liever de swap erin hebben zitten zodat je zeker weet dat je niet moet gaan slijpen met je verse lakje erop.
Als alles knus zit en goed in elkaar, strip je de hele zooi eruit en laat je hem spuiten, om hem daarna terug te bouwen.