Zat me eens te verdiepen in die mogelijkheden aangezien ik met de aankomende studie over 1 Ã 1,5 jaar, voor een half jaar in het buitenland ben. Dan is een auto misschien gekkenwerk en een motor gezien de afschrijving etc etc. aantrekkelijker, en dan na 2 jaar (inc sparen) iets veel leukers te kopen.
Op dit moment spreken me de Suzuki GSX-R 600 en de Honda CBR 600 FS me wel aan. Beide doordat ze ook terug te 'tunen' zijn naar 25 kw (35 pk :evil: :schieten: ) Als ik er een mocht kiezen voor groot rijbewijs, heb ik vandaag een super mooie, gloed nieuwe 1000RR zien staan bij Motorport deze of toch de Repsol... Maar de Suzuki spreekt me ook aan!
On topic maar weer ops:
Als je voor een Suz gaat zou ik de GSX-r 750 nemen, rijdt als een 600 met het vermogen van een 1000. De beste fiets van Suz op dit moment.
Maar ja je zit met je leeftijd :-?
Ja, idd.
Zitten wel meer ogen en haken aan.
Ben op dit moment 19 en 8 maanden. De regel is dat je 2 jaar ervaring moet hebben onder de 21 om een zware fiets te mogen rijden (Je bent 18, haalt je rijbewijs en mag op je 20ste een zware fiets). Maar nu krijg ik te horen, dat als ik NU op ga, ik 2 jaar moet wachten op mijn groot rijbewijs (dus na 1 jaar en 4 maanden word het niet omgezet naar een zware motor, maar pas als ik 21 en 8 maanden ben). Echter als ik dus 1 jaar en 4 maanden wacht, krijg ik wel gelijk een groot rijbewijs.
Dat is toch krom, dan snij ik mezelf 8 maanden in de vingers als ik nu op zou gaan... :?: :!:
Maar die Mugen fiets :worshippy:
Verder weet ik de verschillen niet qua rij-eigenschappen, want daarvoor zou ik zo'n ding kopen, maar als ik nu een zware fiets mocht kiezen op uiterlijk zou het dus een Repsol of GSX-R worden. Die hebbeen de mooiste lijnen op dit moment (nja de MV Augusta en de meeste Ducatie's zijn zeker zo mooi, maar dat is een andere prijsklasse :wink: )