LCR wrote:Tssss Heb 2 Honda's en krijgt helemaal geen post van de dealer... :?:
Ik heb ook nog nooit post ontvangen van de Honda. Niet eens voor apk of niets. VtecBob reed een crx en die kreeg uitnodiging om met de nieuwe civic te komen rijden!
Tsja :wink:
Krijg wel eens post over apk, en dat het weer bijna tijd is voor een beurtje ofzo..of als ze een speciale actie hebben 8)
Wacht alleen nog op een actie waarbij je je oude honda in kan ruilen op een honda , gratis naar keuze :lol:
drifter wrote:Zou het niet wat zijn om ergens in de buurt van de RAI af te spreken? En dan in colonne naar de RAI toe te rijden?
Kent iemand daar de buurt een beetje of weet iemand een makkelijk te vinden verzamelpunt?
Ik ken de buurt daar wel, we kunnen bij de Febo afspreken op het Olympiaplein. Dan in colonne naar de Rai en naast elkaar parkeren in de kelder. Mocht er iemand naast ons gaan staan deze nog even bedreigen en kenteken noteren 8)
S.J. wrote:Ik BEN BINNEN GEWEEST NA 30 MIN ERUIT GESTUURD MAAR FILM MATERIAAL IS ER
damn ik heb het ook op youtube maar nog niet goed
ik heb wel pics van gisteren
maybach exelero
novitec f430
ferrari fxx
911 gt3 RS
ik denk dat deze van iemand was die er werkte
FXX
drifter wrote:Zou het niet wat zijn om ergens in de buurt van de RAI af te spreken? En dan in colonne naar de RAI toe te rijden?
Kent iemand daar de buurt een beetje of weet iemand een makkelijk te vinden verzamelpunt?
Ik ken de buurt daar wel, we kunnen bij de Febo afspreken op het Olympiaplein. Dan in colonne naar de Rai en naast elkaar parkeren in de kelder. Mocht er iemand naast ons gaan staan deze nog even bedreigen en kenteken noteren 8)
Is goed, houden we de Febo als afspreekpunt dan. Zullen we zo rond 19:30 daar afspreken dan? Deuren van de RAI gaan om 20:00 open.
LCR wrote:Ik zou daar die dag niet willen staan! 1: te druk 2: geen lekkere buurt...maar dat is mijn ervaring :roll:
Geen lekkere buurt? Ben je niet in de war met het zuidelijke deel van dat dorpje aan de Maas? :twisted: Trouwens, die van mij zet ik gewoon in de garage daar. Morgenavond is daar voldoende parkeergelegenheid.
Zit een beetje te kijken naar parkeren. Heb je nou wel of niet een Prefered parking kaart nodig tijdens vanavond. Voor de andere officiele dagen wel namelijk. Kost 20euro.. beetje veel?
Zo niet, wat zijn de tarieven vanavond? Kan het nergens vinden.
De preferred parking gaan pas donderdag in tijdens de gewone RAI, dus verwacht geen parkeerchaos vanavond. Volgens mij zijn er sowieso maar 7500 kaarten.