Apex : Accord 2.0i sport A-spec
Ik heb gisteren de foto's op de site van de verkoper gekeken en vrijwel de hele auto is nog zoals ik 'm verkocht heb. Ik heb zoveel goede herinneringen aan deze wagen dat ik daarop serieus heb overwogen om 'm weer te kopen maar dan wordt de situatie net als een paar jaar terug. Namelijk er niet mee rijden... En als ik dan toch maar sporadisch rij dan liever in iets exclusievers.
Zelfs mijn vriendin zei... 'kopen die lieve teggie'. Haha.
Zelfs mijn vriendin zei... 'kopen die lieve teggie'. Haha.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dat is toch ook niet erg? Ik wil er ook niet mee gaan rijden. Ben benieuwd wat je dan onder 'iets exclusievers' verstaat. Menig auto komt niet in de buurt en willen ze eroverheen gaan zit je gelijk in een andere prijsklasse.
Bovendien, de DC2 blijft een zeer aparte verschijning. Ik heb ze nog zelden in het wild gezien buiten meetings om.
Het blijft jouw keuze, zorg alleen dat je er geen spijt van krijgt! Zo'n kans krijg je geen tweede keer meer.
Bovendien, de DC2 blijft een zeer aparte verschijning. Ik heb ze nog zelden in het wild gezien buiten meetings om.
Het blijft jouw keuze, zorg alleen dat je er geen spijt van krijgt! Zo'n kans krijg je geen tweede keer meer.
HONDA wrote:Ik heb gisteren de foto's op de site van de verkoper gekeken en vrijwel de hele auto is nog zoals ik 'm verkocht heb. Ik heb zoveel goede herinneringen aan deze wagen dat ik daarop serieus heb overwogen om 'm weer te kopen maar dan wordt de situatie net als een paar jaar terug. Namelijk er niet mee rijden... En als ik dan toch maar sporadisch rij dan liever in iets exclusievers.
Zelfs mijn vriendin zei... 'kopen die lieve teggie'. Haha.![]()
Ow staan er inmiddels foto's bij ? Mooi

Idd alles is nog zelfde. Enige wat er bij is gekomen zijn de achterstukjes van de achterbumper en een setje 16" lichtmetaal. En wat kilometertjes natuurlijk..
Ik heb ook wel eens op het punt te staan om mijn 2e crx terug te kopen. Maar toch maar niet gedaan. De reden om een auto weg te doen blijft vaak hetzelfde.
Foto's van de accord staan ook in de 1e post.. ff snel wat geschoten. En het is de 1 na nieuwste. De nieuwste accord vind ik kwa interieur teveel een balzaal..
Greetz Vincent

CyRaX wrote:Nette accord! Veel plezier ermee!
**off topic** Ik vind de vraagprijs voor de ITR wel extreem laag......of ben ik de enige hier? **off topic**
Thanx

Maar zoals ik op Honda Fanatics ook al schreef : Het is nu eenmaal een wat oudere auto aan het worden. Voorbij de ´magische´ 10 jaar.. In de handel alweer wat minder waard. Wel denk ik dat mijn voormalige ITR wat te goedkoop is geprijsd.
Dus sla je slag : http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6531036
Greeetz Vincent
- Knite Force
Sorry, Golf gekoopt en LT heeft tranny-troubles, dat gaat me ook niet in de koude kleren zitten.HONDA wrote:Knite Force wrote:Ja, koop hem terug!
Motor kopen?![]()
Maar als zelfs je dinnetje nou al zegt dat je "die lieve Teggie" terug moet kopen, waar WACHT je dan nog op?
Oh ja, misschien op het geld....... :twisted:
-
sigur wrote:Mooie accord vincent, misschien dat ik je nu wel post in groningen :wink:
Hehe ik spot jou vaak alleen als ik de file ontwijk door via blauwborgje naar de ringweg te rijden :-P
Maar er zijn voor zover ik weet geen witte accord's van dit type in Groningen. Ik ben dus eindelijk weer uniek..
Toen ik de ITR net had reden er een week later ineens 4 rond.. grrr. :-P.
Greeetz Vincent
-