Japanse Autosport Festival [1 April 2007]
Katana wrote:let op: de deadline voor het reserveren van de hotel kamers is 20 maart!
Mooi, dan ben ik nog net op tijd. Ik (wij) blijven in ieder geval niet overnachten. Hebben nieuwe zomerbanden nodig voor de ATR en heb meteen de zomervelgen een fris kleurtje laten geven. Kostte flink wat centen en daarom moeten we het voor de rest een beetje zuinigaan doen. Ik kom wel gewoon langs (moet de velgen toch laten showen :wink: ), en als het mogelijk is kom ik eerst wel naar van de Valk.
-
Ja zeker druk... wordt niet minder, maar jaa.
CTR rijd nog steeds heerlijk! Van de week de 23000ste km erop gezet.
S2K word een dezer dagen uit de stalling gehaald.
Misschien komt de limited edition er wel
We hebben wel een mooi wagen park tegewoordig:
CTR, S2K, Legend, CRV (nieuwe is in bestelling) en me zusje is bezig met rijlessen dus... Misschien binnenkort........ Honda nummer 5?!?!
En een van onze werknumers rijd een accoord :P
CTR rijd nog steeds heerlijk! Van de week de 23000ste km erop gezet.
S2K word een dezer dagen uit de stalling gehaald.
Misschien komt de limited edition er wel

We hebben wel een mooi wagen park tegewoordig:
CTR, S2K, Legend, CRV (nieuwe is in bestelling) en me zusje is bezig met rijlessen dus... Misschien binnenkort........ Honda nummer 5?!?!
En een van onze werknumers rijd een accoord :P
- CTR-Voorburg
Frans misschien al wat vroeg en voorbarig, maar toch nu al een vraag
over het verstrekken van de paddockkaarten.
Afgelopen editie geen kaart gezien of gekregen en eenmaal aangekomen in Assen hoop gezeik gehad om binnen te komen!
Die kerel wou me niet toelaten en ik moest maar parkeren in het weiland... :evil:
Alleen met de hulp van Liesbeth (van Peter) die mij gelukkig zag ben ik toen binnen gekomen!
Hoe gaat het deze keer.. als je b.v. alleen aankomt bij het circuit?
Of heb ik iets gemist bij de laatste editie met het verstrekken hiervan?
over het verstrekken van de paddockkaarten.
Afgelopen editie geen kaart gezien of gekregen en eenmaal aangekomen in Assen hoop gezeik gehad om binnen te komen!
Die kerel wou me niet toelaten en ik moest maar parkeren in het weiland... :evil:
Alleen met de hulp van Liesbeth (van Peter) die mij gelukkig zag ben ik toen binnen gekomen!
Hoe gaat het deze keer.. als je b.v. alleen aankomt bij het circuit?
Of heb ik iets gemist bij de laatste editie met het verstrekken hiervan?