Ledenvergadering Kartcentrum Coronel [zondag 25 feb 2007]
boikel wrote:Dat zou mooi zijn als dat zou kunnen. Ik woon alleen in een redelijke uithoek van het land. Zijn er misschien ook Belgen uit de buurt van Brugge of Gent die gaan? Kunnen de kosten nog gedeeld worden ook.
Ben benieuwd.
Als je op de één of andere manier in Etten-Leur weet te komen kun je wel met mij meerijden. Joyce gaat toch niet mee (hebben pasgeleden een puppy gehaald en die kan nog niet zo lang alleen blijven, en meenemen is ook zo maar wat) en met z'n tweeën rijden is net zo gezellig.
AccordTypeaRd wrote:boikel wrote:Dat zou mooi zijn als dat zou kunnen. Ik woon alleen in een redelijke uithoek van het land. Zijn er misschien ook Belgen uit de buurt van Brugge of Gent die gaan? Kunnen de kosten nog gedeeld worden ook.
Ben benieuwd.
Als je op de één of andere manier in Etten-Leur weet te komen kun je wel met mij meerijden. Joyce gaat toch niet mee (hebben pasgeleden een puppy gehaald en die kan nog niet zo lang alleen blijven, en meenemen is ook zo maar wat) en met z'n tweeën rijden is net zo gezellig.
Etten-Leur!
Daar heb ik vroeger (ongeveer 15 jaar geleden) nog indoor wedstrijden gereden met radiografisch betuurde wagens (schaal 1/8 ). Toffe plaats, heb ik nog leuke herinneringen aan.
-
-=[BLACKA wrote:=-]:twisted: Weet iemand de route zodat je uitkomt aan de achterkant van de kartbaan, zodat je al die vreselijke :evil: drempels aan de voorkant ontwijkt????Vanuit Den Haag 8) omdat alleen vanuit Utrecht en Amersfoort staat beschreven?? bijvoorbaat grote dank :wink:
He, Randy u komt ook?
-
Gaarne zondag op de fotolokatie ook geen staaltjes van VTEC power of andere vormen van stoerdoenerij. We zijn ergens op bezoek en wij willen het graag netjes houden.
Er zijn bij Coronel meer meetings en helaas wordt er op die pier ook nogal eens baldadig gedaan zag ik op andere forums en de lokale bevolking/politie wordt daar niet vrolijk van.
Alvast bedankt!
Er zijn bij Coronel meer meetings en helaas wordt er op die pier ook nogal eens baldadig gedaan zag ik op andere forums en de lokale bevolking/politie wordt daar niet vrolijk van.
Alvast bedankt!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- CTR-Voorburg
- CTR-Voorburg
Hoi Frans,wat ik wilde inbrengen voor morgen was het volgende:
Wat ik een beetje mis is, dat het mij leuk lijkt wanneer club (leden) een keer gezamelijk oprijden naar een meeting binnen Nederland. Tot nu toe rij je meestal alleen naar een meeting. Misschien is mogelijk om dan een voor ieder centraal punt af te spreken, om dan vanuit dit punt naar een meeting te rijden. Maar wel natuurlijk op een "normale" manier van rijden.
Als er voldoende interesse voor zou zijn, zou het bestuur hier iets in kunnen betekenen? Of is dit iets wat de leden onderling zelf zouden moeten regelen? Kun je misschien dit punt morgen inbrengen voor mij?
Groetjes, Wim
Wat ik een beetje mis is, dat het mij leuk lijkt wanneer club (leden) een keer gezamelijk oprijden naar een meeting binnen Nederland. Tot nu toe rij je meestal alleen naar een meeting. Misschien is mogelijk om dan een voor ieder centraal punt af te spreken, om dan vanuit dit punt naar een meeting te rijden. Maar wel natuurlijk op een "normale" manier van rijden.
Als er voldoende interesse voor zou zijn, zou het bestuur hier iets in kunnen betekenen? Of is dit iets wat de leden onderling zelf zouden moeten regelen? Kun je misschien dit punt morgen inbrengen voor mij?
Groetjes, Wim
-
CTR-Voorburg wrote:Hoi Frans,wat ik wilde inbrengen voor morgen was het volgende:
Groetjes, Wim
Ik vind het een goed idee om verzamelplaatsen te gaan maken per meeting.
Ik heb zelf al een idee om het aan te pakken.
Ik zal het morgenvroeg wel overleggen over hoe en wat.
Tot Morgen