Jammer dat 95% van de mensen niet (meer) kijkt na hun rijbewijs gehaald te hebben. Zou een hoop (file) leed schelen.
Nederlanders kunnen niet rijden. Punt. Op een magere 5% na.
[off topic] Mee eens, kijk alleen maar naar het aantal mensen dat stug links blijft rijden. In Irak heb je ze ook, maar daar hebben de amerikanen een oplossing voor:
gefeliciteerd, nu een leuke honda kopen om mee rond te toeren, en dat je hem tussen de rest van de teamzerospeed wagens kan zetten, want na er enkele van gezien te hebben op de meet in venlo ben ik zwaar onder de indruk :shock:
Thanks iedereen. Kwa auto heb ik nog niet echt een plan. Ik denk wel dat er een Civic 4th gen 1.3 over een half jaartje voor de deur staat. Daar wil ik niet teveel geld aan uitgeven want ik wil eigenlijk sparen voor me droomauto een Integra Type-R. Dat Civicje is dan om te leren rijden(want dat leer je pas als je de weg op mag) en verder proberen schadevrije jaren te rijden om die DC2 te verzekeren. Maar eigenijk vertel ik liever geen plannen want zoals mensen wel weten in dit wereldje zitten veel waterblazers.
HARTELIJK GEFELICITEERD!!!:thumbs:
lekker cruisen!! :clap 2uur rijden, kwartiertje rusten dan pas weer lekker toeren!! :lol:
succes en veel plezier!! :lol:
eteuben wrote:Gefeliciteerd uiteraard, maar nu begint het leren autorijden pas echt... Immers zit er nu niemand meer naast je die je fouten netjes corrigeerd!