THE END............TO BE CONTINUED
mr. X wrote:Is er iets veranderd tussen de afstand van de rem en het gas?
Ik vind de afstand bij een stock EP3 wat te groot, en het hoogte verschil is mijns inziens te groot.
De afstand tussen gas- en rempedaal is iets kleiner geworden en mede door het kleine hoogteverschil tussen de pedalen ideaal om met tussengas terug te schakelen terwijl je aan het remmen bent.
Niet dat ik dat geregeld doe, maar is nu wel iets makkelijker geworden.
[quote="slydawg"]Mooie set maar passen deze wel zonder verdere aanpassingen?
Ik ben ze al tegengekomen op CTR]
Deze zouden zonder aanpassingen moeten passen op een CTR.
Enige wat ik her en der gelezen heb is dat deze set voor problemen kan zorgen op een OEM 17" CTR wiel. Zo zouden er spacers van 3mm gebruikte moeten worden om de klauwen vrij te houden van de spaken. Tevens zouden plakloodjes weleens in de weg kunnen zitten.
In beide gevallen zou ik daar geen last van moeten hebben. Zo heb ik 18" velgen en heb ik straks een ET-waarde van 42.
Over een aantal weken zullen we het weten.
Enige wat ik her en der gelezen heb is dat deze set voor problemen kan zorgen op een OEM 17" CTR wiel. Zo zouden er spacers van 3mm gebruikte moeten worden om de klauwen vrij te houden van de spaken. Tevens zouden plakloodjes weleens in de weg kunnen zitten.
In beide gevallen zou ik daar geen last van moeten hebben. Zo heb ik 18" velgen en heb ik straks een ET-waarde van 42.
ToyZ wrote:slydawg wrote:Mooie set maar passen deze wel zonder verdere aanpassingen?
Oke oke, met 18" zou je idd geen problemen moeten hebben.
Dat van die spacers had ik dus ergens gelezen maar vormt verder geen probleem.
- Knite Force
Helaas na twee weken informeren, waarom mijn Rotora set maar niet wordt verzonden en met allerlei smoesjes om uitstel wordt gevraagd, wordt de set dus niet geleverd. Naar zeggen heeft hij een Acura Type-S set binnengekregen, die niet zal passen. Toch wel apart dat je op E-bay iets verkoopt wat je fysiek nog niet eens in handen hebt. Kort en bondig heb ik mijn geld teruggekregen en zal ik dus op zoek moeten gaan naar een alternatief.
Echter lang wachten moet ik niet, want mijn remblokken voor zijn op een paar millimeter na echt helemaal op.
Echter lang wachten moet ik niet, want mijn remblokken voor zijn op een paar millimeter na echt helemaal op.