Niewe CTR voor het eerst gespot ?

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Eenmaal JAS-CTR voor mij in NH-O aub!

Ik ben zeer benieuwd naar de onderkant :twisted:
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

AIYOKU wrote:Eenmaal JAS-CTR voor mij in NH-O aub!

Ik ben zeer benieuwd naar de onderkant :twisted:


Voor mij ééntje met sequentiële 6-bak. Optietje van maar 12.250,00€. :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

En doe mij er dan maar een met RWD of AWD en de sequentiele 6 bak 8)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Intey wrote:6,6 is niet zo bijzonder meer, de huidege CTR zit ook op 6,6 0-100km/h :-)


Voor ons niet bijzonder maar voor een straatauto tegenwoordig zijn het zeer knappe tijden. Zeker gezien zijn klasse.
Nana korobi ya oki
the_smoker
Posts: 203
Joined: Sat Jul 08, 2006 11:50 am

Post by the_smoker »

Het motorblok is gewoon zalig. Ben blij dat hij nie "turbogeladen" word. Al zie ik het blok liever in de Ariel Atom liggen :o
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Autointernationaal heeft er al mee gereden. De liefhebber zal niet aan ziijn trekken komen vrees ik :cry:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Hmmm, torsie achteras? dacht dat dat alleen op basis model zou zitten.
En 1300+kg en 1 pk er bij? Nee dank je.
Hoe dan ook, zal toch een proefrit regelen als ie in de showroom staat.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Ja ik ook, puur om de nieuwsgierigheid. Denk dat ik de mijne nog een paar jaartjes houd.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Image

Volledig onafhankelijke wielophanging is er niet meer bij en dat merk je als je de nieuwe Type-R op de limiet rijdt: met name de controle en balans is minder goed als gevolg van deze technologische stap terug in de tijd.


1.338 kilo


:-?
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

ondanks dat ie 150 kilo is aangekomen toch net zo snel als de huidige CTR. Best knap! Maar ik denk dat ik ook wel een paar jaartjes in de huidige CTR blijft rijden...
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Jammer dat ze hem wat "beschaafder" hebben gemaakt... maar ja geld is belangrijker blijkbaar :cry:
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Het is net zoals met de Golf GTI. De eerste was erg leuk, de tweede een evolutie (en ook erg leuk), de derde een afknapper.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

Test drive door Button.

Button
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Gangaran wrote:Test drive door Button.

Button


Toch al iemand die er tevreden mee is. :-)
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Niet echt overtuigend vind ik...
Jenson zegt dat alleen omdat hij voor Honda rijdt. Ik hoor Alonso zoiets niet zeggen...
13+ vind ik ECHT niet kunnen voor een Type R :cry:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

8)
CWATR
Posts: 275
Joined: Wed Apr 14, 2004 3:36 am

Post by CWATR »

0-60mph in 6,6 sec. is nog geen 0-100kmh.

De ATR weegt minder (1320kg) en heeft meer koppel en meer vermogen en die doet er 7 seconden over.....en dan moet je geen medelijden hebben met de techniek!!

Het hele concept van de Type R serie wordt verkracht door marketeers om meer omzet te verwezenlijken. Ik durf er een aardige cent om te verwedden dat de techneuten bij Honda best wel in staat zijn om een ECHTE Type R CTR te ontwikkelen maar dat de marketingjongens bang zijn dat het te duur wordt voor de doelgroep....

Laten we eerlijk zijn: de nieuwe CTR zal best wel goed verkocht gaan worden maar het is niet meer het neusje van de zalm zoals de ITR dat was in 1998 !

groeten.

PS: het is weer een mooie dag geweest vandaag. De ATR is weer uit de winterslaap gehaald :D
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

"men" wil niet te hardcore zijn :(
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Klopt want dan krijg je een kleine (verkoop)markt en bij een makkelijker bedienbare auto en wat goedkoper daar trek je nieuwe klanten mee.....maar een nadeel als deze CTR goed gaat lopen verandert de visie niet voor alle Type R's ...want eenmaal veel geld binnen gehaald zal het vast niet doen keren naar een hardcore versie die geld kost!
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

1320?
ehh...Weegt de ATR niet 1305?
Locked