Lampjes
slydawg wrote:Is gewoon af te stellen naar RHD. Weet je nog die punten die ik je had gewezen waar je je huidige afstelt?
De projector lampen zijn ook op zo'n manier af te stellen naar RHD als het goed is.
ik hoop dat dit het probleem oplost, als ik de posts op ephatch lees, dan lijkt het veel ingewikkelder. :roll:
ennuh, als je zin hebt, wellicht kunnen we samen een keer ernaar kijken (proberen te monteren). :wink:
dus een jdm dc2 neus met die (verkeerdschijnende ) koplampen is ook zo af te stellen naar NL maatstaven ?slydawg wrote:Is gewoon af te stellen naar RHD. Weet je nog die punten die ik je had gewezen waar je je huidige afstelt?
De projector lampen zijn ook op zo'n manier af te stellen naar RHD als het goed is.
Nou over een maand of 2 weten we het als alles erbij zit teminste
M'n neus en achterbumper komen over 4 weken aan
Dus als er nog mensen zijn voor 2e hands spullen
over 4 weken weet ik of ik alles compleet heb en kan ik gaan demonteren.
Ik heb de '98 spec lampen met xenon en het is een lens dus op hoop van zegen zeg maar.
M'n neus en achterbumper komen over 4 weken aan
Dus als er nog mensen zijn voor 2e hands spullen
over 4 weken weet ik of ik alles compleet heb en kan ik gaan demonteren.
Ik heb de '98 spec lampen met xenon en het is een lens dus op hoop van zegen zeg maar.
Zit ook te denken aan Xenon...Een CTR 03 heeft toch H4? En kan je dus 'bi-xenon gebruiken(dim+grootlicht via xenon)
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
autodre wrote:Zit ook te denken aan Xenon...Een CTR 03 heeft toch H4? En kan je dus 'bi-xenon gebruiken(dim+grootlicht via xenon)
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
Heb zelf de 10k Pearl versie, ik vindt 'm best goed, maar vraag me wel af wat de Pilot doet.
vtecmoon wrote:autodre wrote:Zit ook te denken aan Xenon...Een CTR 03 heeft toch H4? En kan je dus 'bi-xenon gebruiken(dim+grootlicht via xenon)
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
Heb zelf de 10k Pearl versie, ik vindt 'm best goed, maar vraag me wel af wat de Pilot doet.
Zit je niet boven de 8000K met een APK probleem?
autodre wrote:vtecmoon wrote:autodre wrote:Zit ook te denken aan Xenon...Een CTR 03 heeft toch H4? En kan je dus 'bi-xenon gebruiken(dim+grootlicht via xenon)
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
Heb zelf de 10k Pearl versie, ik vindt 'm best goed, maar vraag me wel af wat de Pilot doet.
Zit je niet boven de 8000K met een APK probleem?
jawel, maar vondt 10k gewoon mooier... :wink:
vtecmoon wrote:autodre wrote:vtecmoon wrote:autodre wrote:Zit ook te denken aan Xenon...Een CTR 03 heeft toch H4? En kan je dus 'bi-xenon gebruiken(dim+grootlicht via xenon)
Ik twijfel tussen Pearl(slechts 160 euro) of Pilot(ze zeggen A merk 2 jaar garantie) en die kosten circa 250 coor een hele set...
Echter, moet je 'venster' van je koplamp het licht niet teveel vertrooien enzo...Gebeurd dat in een CTR niet?
Ik denk zelf trouwens aan 6000K....Ziet dit er ook beetje blauwig uit als een auto IN je lamp kijkt? Begrijp dat hoe hoger de K, hoe minder 'echte' opbrengst?
Heb zelf de 10k Pearl versie, ik vindt 'm best goed, maar vraag me wel af wat de Pilot doet.
Zit je niet boven de 8000K met een APK probleem?
jawel, maar vondt 10k gewoon mooier... :wink:
Duidelijk dankjewel


Wellicht het goedkopere Pearl. Aangezien dit bijna 2* zo goedkoop is. Je krijgt wel een jaar minder garantie. Maar je kan dan voor hetzelfde geld een 2e set kopen....