Apex wrote:Oeh dat ziet er netjes uit die originele valances. Ik heb me rot gezocht naar die dingen destijds. Deze replica's waren het beste wat ik kon vinden. En kwa pasvorm was het aardig.. Heeft me veel moeite gekost om ze er netjes op te krijgen. Maar dit staat idd veel netter.
Deze passen (als je de mal aan houd) perfect dus ben er ook erg blij mee!!
Apex wrote:Dat kleurverschil komt denk ik ook doordat de bumper is overgespoten. Ik heb ze destijds kwa kleur laten matchen op de bumper ipv NH-0 erop en klaar :-P. En dat moet je jouw spuiter ook laten doen. Maar dat hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen.

.
Het komt niet doordat de bumper is overgespoten maar het komt doordat de kleur op de valances anders is, want het verschil moet je echt vergelijken met een wit A4 blaadje tegen over een beige muur :wink: (het is in het echt erger dan op de foto's)
Ze staan momenteel in NH-0 (heb ik gedaan met spuitbusje) en het verschil is nu nog maar 90%,voor mij voorlopig goed genoeg want er staat een complete repaint op het programma :wink:
Apex wrote:Hij staat er goed bij Rik ! Ben blij dat ie niet naar en of andere sjonny is gegaan..
Haha... Helaas het is een echte liefhebber geworden :wink:
Apex wrote:Ik denk dat ik weet wanneer die kap stuk is gegaan. Heb ooit eens een stuk band/rubber geraakt wat op de snelweg lag.. Kon het niet meer ontwijken en heeft die kap eronder stevig geraakt toen.. Verder geen schade gelukkig.. Maar die scheur is me toen niet opgevallen ..
Ah dat is minders!! Enigste waarom die is vervangen is omdat als je van een afstand aan komt gelopen je het zag ik ergerde mij hier behoorlijk aan en dan komt er bij mij meteen een nieuwe op inplaats van dat ik hem maak...
Apex wrote:Gelukkig voor jou zijn de kappen in de wielkasten al vervangen. die zijn nl niet goedkoop haha

.
Groeten Vincent
Haha :lol: Dit wist ik nog niet dus voeg ik weer toe aan de geschiedenis lijst :roll: Maar het viel mij inderdaad al op dat ze behoorlijk prijzig waren :shock: