Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
- vtec vince
mr. X wrote:Een Europese DC2 is perfect als er geen JDM skirts of valances op zitten :razz:
Dat is persoonlijk, ik vind de auto nu perfect :wink: maar goed wie ben ik :roll: Spul is van Acura dus JDM???
vtec vince wrote:OEM sluit zeker netter aan op de bumper.
Zit er strak tegen rikky, nice work!
Ja deze sluiten gewoon goed strak aan

@ vtecmoon, rubbertje is OEM en echt een must is het niet maar het voorkomt rammelen en overige beschadigingen aan de bumper en zorgt ervoor dat het schuif-boutje in het schuifje blijft zitten :wink:
Nog wat laatste foto's]http://img822.imageshack.us/img822/2344/img0735.jpg[/img]

Ja kleur verschil is echt zo erg :wink:
Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Benjdmin wrote:HONDA wrote:De skirts zijn niet JDM.
They were also available in Japan...
True but those sideskirts are from Acura :wink: But the valances are from Honda :wink:
slydawg wrote:Ziet er netjes uit Rikky.
Thanks! Baal beetje van het kleur verschil maargoed het zei zo!
Benjdmin wrote:HONDA wrote:De skirts zijn niet JDM.
They were also available in Japan...
Dat weet ik maar ook in Amerika en laten ze daar nu vandaan komen. In een mooie Acura doos. Whatever, de skirts zijn cool, de zijflappen minder maar dat is mijn mening.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X wrote:En dat is juist het punt. De skirts zijn niet mooi zonder de valances en juist in die dingen heb ik mijn twijfels.
Maargoed ieder zijn ding, dat is zeker waar! Anders reden we allemaal een gele Integra :lol: :wink:
Persoonlijk vind ik de skirts het afmaken. Haha die wil ik zoiezo wel :lol:
sigur wrote:mr. X wrote:En dat is juist het punt. De skirts zijn niet mooi zonder de valances en juist in die dingen heb ik mijn twijfels.
Dat vind ik ook, de skirts zijn het mooist met de valances, ziet er goed uit rikky 8)
Thanks!! Ben er erg happy mee

Replacing splashguard
Auto omhoog
scherm eronder uit gehaald... Verschil tussen beide.
Waarom hij nou vervangen werd :roll:
Nieuwe eronder...
Tijdens het demonteren van de splashguard kwam ik erachter dat ik een boutje miste... Dus even naar G v.d. Akker gegaan in Veghel en deze hebben me (meer dan 1 uur na sluitings tijd) geholpen om een vervangent boutje er te draaien!! Thanks hiervoor :thumbs:
(miste een boutje van de drager van de airco pomp)
Groetjes,
Auto omhoog

scherm eronder uit gehaald... Verschil tussen beide.

Waarom hij nou vervangen werd :roll:

Nieuwe eronder...

Tijdens het demonteren van de splashguard kwam ik erachter dat ik een boutje miste... Dus even naar G v.d. Akker gegaan in Veghel en deze hebben me (meer dan 1 uur na sluitings tijd) geholpen om een vervangent boutje er te draaien!! Thanks hiervoor :thumbs:
(miste een boutje van de drager van de airco pomp)

Groetjes,