Kan iemand mij vertellen waarom er aan de achterkant bij de FD2 voor is gekozen de veren en dempers apart te monteren? Bij een van onze oude Mercedessen uit 1982 is dit net zo alsook bij mijn oude Z4.
Wat is het voordeel hiervan? Ruimte win je hier zeker niet mee, en dat is, heb ik me laten vertellen, iets wat altijd the biggest issue is met het ontwerp van een ophanging.
Oh and Wes, uiteraard nice upgrade. Porno veertjes.
donkeykong wrote:nice, zit alles er nu al onder?? en hoe rijd het....kwam je van oem?
Yep alles zit er nu onder,.. rijd goed.. heb er ook iets meer comfort voor terug gekregen omdat de veren minder stug zijn maar de tractie etc is wel beter
mr. X wrote:Kan iemand mij vertellen waarom er aan de achterkant bij de FD2 voor is gekozen de veren en dempers apart te monteren? Bij een van onze oude Mercedessen uit 1982 is dit net zo alsook bij mijn oude Z4.
Wat is het voordeel hiervan? Ruimte win je hier zeker niet mee, en dat is, heb ik me laten vertellen, iets wat altijd the biggest issue is met het ontwerp van een ophanging.
Oh and Wes, uiteraard nice upgrade. Porno veertjes.
Ik zou niet weten waarom er daarvoor gekozen is.. het is in iedergeval een variant van Double Wishbone.
Bijna alle bmw's rijden met deze variant geloof ik.
Wat is het voordeel hiervan? Ruimte win je hier zeker niet mee
Ruimte win je er wel mee. Kijk maar naar de foto. Dan zie je dat de veer dikker maar korter is en daardoor onder de bodem past. De demper is dunner maar langer en daardoor kan de kofferbak breder worden.