Gaskleppie wrote:De R wordt gebruikt waar hij voor gemaakt is! Super!
Hoe deed hij het?
Het was mijn eerste ervaring om zelf te rijden op het circuit, en ik moet zeggen ik heb rustig aan gedaan, maar toch ging het erg snel voor mijn gevoel..
Veel grip weinig overstuur en onderstuur.. maar ik denk dat me remmen beter kunnen
ok... Je remmen zijn groot zat dus dan zal het probleem wel weer in de stock remblokken zitten. Dat zit het altijd bij Honda jammer genoeg. gewoon swappen naar betere remblokken.
Ik heb jaren gereden met stock schijven en DS2500 op mn ITR. Samen met wat extra remkoeling bleef het goed werken.
Wat ook kan is gewoon blijven oefenen, dan ga je vanzelf veel minder remmen
Wat ook kan is gewoon blijven oefenen, dan ga je vanzelf veel minder remmen ]
Dat is waar, Ik rem op dit moment gewoon veels te vroeg, ook omdat ik nog veels te voorzichtig ben..
Maar ik merk met de OEM blokken dat ze al snel gaan FADEN.. dus begint de auto door te glijden.
Ik heb al nieuwe rotors en blokken besteld dus dat zal het probleem binnenkort oplossen
Zijn toch Brembo's, niet? Kan me haast niet voorstellen dat die niet goed genoeg zouden zijn. Heb zelf wel nog nooit met brembo's gereden dus kan er verder ook niet meer over vertellen.
Zijn toch Brembo's, niet? Kan me haast niet voorstellen dat die niet goed genoeg zouden zijn.
De remdruk zal meer dan zat zijn. Het type blok wat gelevert wordt is natuurlijk een compromi tussen presaties, duurzaamheid en stof afgifte.
En omdat een remblok toch makkelijk te wisselen is geven ze de nadruk op de laatste 2 eigenschappen.
Gewoon wisselen en je zal zien dat het heel anders gaat remmen. Die brembo's geven echt meer dan genoeg remdruk!
Zijn toch Brembo's, niet? Kan me haast niet voorstellen dat die niet goed genoeg zouden zijn.
De remdruk zal meer dan zat zijn. Het type blok wat gelevert wordt is natuurlijk een compromi tussen presaties, duurzaamheid en stof afgifte. En omdat een remblok toch makkelijk te wisselen is geven ze de nadruk op de laatste 2 eigenschappen.
Gewoon wisselen en je zal zien dat het heel anders gaat remmen. Die brembo's geven echt meer dan genoeg remdruk!
Ik ga me brembo's ook niet vervangen geloof me
Het zijn alleen de pads die niet voldoen voor circuit gebruik, (niet met mijn rijstijl), als ik dan toch bezig ben ja waarom dan ook niet gelijk de schijven vervangen door een met groeven!
De remdruk zal meer dan zat zijn. Het type blok wat gelevert wordt is natuurlijk een compromi tussen presaties, duurzaamheid en stof afgifte. En omdat een remblok toch makkelijk te wisselen is geven ze de nadruk op de laatste 2 eigenschappen.
Ik ga me brembo's ook niet vervangen geloof me
Het zijn alleen de pads die niet voldoen voor circuit gebruik, (niet met mijn rijstijl), als ik dan toch bezig ben ja waarom dan ook niet gelijk de schijven vervangen door een met groeven!
Ik neem aan dat je dan toch bij het merk brembo moet blijven. Of ben ik mis? Kan me haast niet voorstellen dat andere merken pads maken voor brembo blokken.