Nh-0 cl9

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Apex

Post by Apex »

vtecmoon wrote:
chromen rand op de bonnet heb ik gewoon laten spuiten, bij glad trekken dan haal je de grill vorm eruit. Persoonlijk vindt ik dat minder mooi.
Spoiler heb ik via HK uit Japan laten verschepen.
Ik had je profiel nog gecheckt, inmiddels de genoemde mods er al op?

Ja spuiten kan ook idd. Maar ik had em strak laten trekken persoonlijk. Maar smaken verschillen ;-).

Die spoiler vind ik echt netjes. Heeft dat ding nog een OEM nummer oid ? Of is het aftermarket. En HK komt me even niet bekend voor..

Vwb mijn mods : Zit er bijna op.. Wacht nog op een of ander windkapje voor de grill. Dan kan die er ook op. Voor de rest zitten de bumperlip (=optie) de oem verlaging en nog wat kleine dingen er op. Rest dus nog de grill (ligt in schuur) en een mooi setje 18" :-).

En wat zijn jouw verdere plannen ?

Greetz Vincent
DC2

Post by DC2 »

Ziet er goed uit zeg. 8)
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Apex wrote:Die spoiler vind ik echt netjes. Heeft dat ding nog een OEM nummer oid ? Of is het aftermarket. En HK komt me even niet bekend voor..

Vwb mijn mods : Zit er bijna op.. Wacht nog op een of ander windkapje voor de grill. Dan kan die er ook op. Voor de rest zitten de bumperlip (=optie) de oem verlaging en nog wat kleine dingen er op. Rest dus nog de grill (ligt in schuur) en een mooi setje 18" :-).

En wat zijn jouw verdere plannen ?

Greetz Vincent

Hey Vincent, spoiler is volgens mij van de japanse markt (althans dat beweerde de verkoper, HK = Hong Kong, had hem via deze site gekocht = www.car8.com).
Is vervelend met dat windkapje heh, had ik ook niet in de gaten toen ik de grill erop monteerde en die vervangen moest worden.

wat betreft verdere plannen...Ik heb nog 2 universele einddempers met blauwe tip, maar had een foutje gemaakt bij de bestelling, dus die komen er niet op, dus wellicht een andere catback, wellicht nog een subtiele achterraamspoilertje...who knows...

PS: Ik raad je de BC P1 SF velgen af, ze ogen heel klein, ook al zijn ze 18" (tenzij je ervan houdt)
Apex

Post by Apex »

vtecmoon wrote:
Hey Vincent, spoiler is volgens mij van de japanse markt (althans dat beweerde de verkoper, HK = Hong Kong, had hem via deze site gekocht = www.car8.com).
Is vervelend met dat windkapje heh, had ik ook niet in de gaten toen ik de grill erop monteerde en die vervangen moest worden.

wat betreft verdere plannen...Ik heb nog 2 universele einddempers met blauwe tip, maar had een foutje gemaakt bij de bestelling, dus die komen er niet op, dus wellicht een andere catback, wellicht nog een subtiele achterraamspoilertje...who knows...

PS: Ik raad je de BC P1 SF velgen af, ze ogen heel klein, ook al zijn ze 18" (tenzij je ervan houdt)

Een subtiel achterraamspoilertje ... Is bijna niks voor te vinden helaas.. Misschien iets van een ander merk erop ? Maar kom er maar eens achter wat past..

Die CAR8 site is in japans.. Da kan ik nie leze :-P. Oh en die buddyclubvelgen wordt em niet hoor. Idd oogt te klein. Maar leek op de foto aaridg.. irl dus nie..

Greetz Vincent
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Hey Vincent, er is wel degelijk iets voor de CL9 (al vindt ik het persoonlijk te duur voor een aftermarket spoilertje (wat wellicht niet 100% zou passen).

Inmiddels FD2 pook binnen, en lederen pookhoes met rode stiksels...begint nu echt op een R te lijken 8)
Image
Voodoo

Post by Voodoo »

:thumbs: mooi spul hoor
Rikky

Post by Rikky »

Nice!!! Ziet er goed uit!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Nieuwe velgen besteld - hopelijk komt het binnen de komende 3 weken binnen...begint met de M en eindigt met de N...hehe

De NH-0 gespoten FN2 velgen (zonder banden) gaan in de verkoop zodra de nieuwe velgen binnen zijn. Zal dan ook een verkooptopic aanmaken..
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Nice man, which ones? GP? Bronze or Silver?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Benjdmin wrote:Nice man, which ones? GP? Bronze or Silver?

GPs indeed, I took the Gunmetal ones
Maskertje

Post by Maskertje »

eindelijk eerste set in NL :)
Arno

Post by Arno »

Erg mooie wielen idd!
Voodoo

Post by Voodoo »

Nice Key, maar dacht dat je weer voor zwart ging :-)
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ja, dan moet je ze wel tegenkomen voor een degelijke prijs, wellicht de GPs zwart spuiten?
Maskertje

Post by Maskertje »

vtecmoon wrote:ja, dan moet je ze wel tegenkomen voor een degelijke prijs, wellicht de GPs zwart spuiten?

Ik zou er eerst van genieten in originele kleur, en als je schade erop borduurt wordt het tijd voor een kleurtje. Zal zoiezo niet misstaan onder Nh-0, welke kleur dan ook... :)

Welke kleur zijn ze eigenlijk ? Ik vind gunmetal of bronze het mooist staan onder jouw auto.
Arno

Post by Arno »

Gunmetal zegt ie toch :razz: Staat imo slick onder een witte bak! Zwart is dan weer zo ordi...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Velgen zijn eindelijk binnen!!!

Even gewogen: 9kg per velg, niet slecht voor een 18".
Rikky

Post by Rikky »

Oeh erg nice erg vet en ik ben jaloers :shock:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Maskertje

Post by Maskertje »

nice!!!
donkeykong

Post by donkeykong »

supervelgen :) opletten voor stoepjes he!
wat heeft dit geintje gekost??
Locked